اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر:

بازدید از مناطق جنگی مرور عزت‌آفرینی ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی کشور مروری بر نحوه مقاومت رزمندگان و عزت‌آفرینی آنان در جبهه‌های جنگ است.

بازدید از مناطق جنگی مرور عزت‌آفرینی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم علیپور پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه دانش‌آموزان مشگین‌شهری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: با این اعزام‌ها قصد داریم دانش‌آموزان را بیش از گذشته با زوایای پنهان جنگ آشنا سازیم.
وی با اشاره به اینکه گوشه به گوشه و وجب به وجب این مناطق ترجمان ایستادگی و مقاومت غیور مردان ایران است، افزود: هر ذره‌ای از خاک این کشور با خون‌فشانی و جان دادن بسیاری از مردان با ایمان و زنان مومنه به دست آمده که حفاظت و حراست از آن وظیفه ذاتی هر کسی است.
فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر اعزام کاروان راهیان نور را حرکتی مثبت و سازنده در راستای تبیین اهداف و زوایای جنگ به دانش‌آموزان اعلام کرد و ابراز داشت: نسل سوم و چهارم انقلاب باید بدانند که چگونه حفاظت از عزت ایران سبب شد تا ذره‌ای از خاک وطن به دست نامحرم نیفتد و امروز با پایان پذیرفتن جنگ سخت هماورد جنگ نرمی را در پیش داریم که همگان باید بر آن چیره شویم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و افزود: بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان کلاس دوم مقطع متوسطه شهرستان مشگین‌شهر در قالب کاروان راهیان نور عازم بازدید از مناطق عملیاتی کشور شدند. 
علیپور در ادامه بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری بیش از 2 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر کلاس دوم دبیرستان برای گذراندن مرحله عملی درس آمادگی دفاعی به مناطق غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با خاطرنشان کردن تاثیر بسیار مناسب کاروان‌های راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از همکاری صمیمانه خانواده‌ها و مسئولان در اعزام کاروان‌های راهیان نور تقدیر کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول