اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آمادگی در برابر بادهای زمستانی؛

درختان پرخطر بوشهر هرس شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: به منظور آمادگی در برابر بادهای زمستانی، همه درختان پرخطر سطح شهر سرزنی و هرس شده‌اند.

درختان پرخطر بوشهر هرس شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا آماره صبح امروز در جمع خبرنگاران با برشمردن آخرین پروژه‌ها و فعالیت‌های در دست انجام این سازمان به پروژه‌های چمن‌کاری بلوار خیابان بی‌سیم به مساحت یکهزار و 733 مترمربع اشاره کرد.
وی اظهار داشت: چمن‌کاری و نیمکت‌گذاری پارک سه گوش محله‌ای واقع در ورودی خیابان امام رضا از سمت فرودگاه به مساحت دو هزار متر مربع و چمن‌کاری بلوار خیابان روبروی بیمارستان تامین اجتماعی به مساحت سه هزار متر مربع اجرا شده است.
آماره ادامه داد: چمن‌کاری و گلکاری میدان نزدیک پارک شقایق واقع در محله دواس به مساحت 680 متر مربع، چمن‌کاری پارک شغاب به مساحت یکهزار و 650 متر مربع از دیگر پروژه‌های این نهاد بوده که چمن کاری پارک شغاب تکمیل و به پایان رسیده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز بوشهر افزود: همچنین 500 نهال و درختچه در دو طرف ورودی پارک ریشهر از سمت امامزاده کاشته شده است.
وی بیان کرد: پارک‌های محله‌‌ای کوی گلخانه واقع در خیابان سنگی شرقی، سیادت دو، مروارید و فضای سبز عمارت ملک نیز از جمله پروژه‌های در دست ساخت این سازمان به شمار می‌آیند که بیشتر آنها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.
آماره یادآور شد: از کارهای اخیر این سازمان که برای تسهیل در رفت و آمد و افزایش ایمنی خیابان‌ها صورت گرفته است کنار گذاشتن تانکر آبرسان از برخی مسیرها و آبیاری قطره‌ای فضای سبز بلوارهایی مانند خیابان روبروی رافائل، خیابان چهارباندی و فرودگاه، بلوار صدف و خیابان روبروی سازمان هواشناسی است.
وی خاطرنشان کرد: برای شستشوی بهتر درختان سطح شهر، یک دستگاه واترجت نیز با ظرفیت دو هزار لیتر آب خریداری شده است که از همین ماه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز بوشهر گفت: امسال در نهالستان این سازمان واقع در خیابان فتح‌المبین (ضلع شمالی بهشت صادق) بیش از 16 هزار گلدان از انواع گل‌های فصلی برای فروش کاشته و آماده شده که تا آبان ماه قابل عرضه به شهروندان است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول