اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک های کرج اعلام کرد:

اجرای طرح احیای درختان چنار کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از اجرای طرح احیای درختان چنار حاشیه معابر این کلانشهر خبر داد.

اجرای طرح احیای درختان چنار کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، عباس اظهار داشت: درخت چنار گونه غالب درختان موجود در فضای سبز اکثر شهرها از جمله کرج را به خود اختصاص داده که حفظ این درختان ارزشمند و سایر درختان موجود در حاشیه معابر یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیران و کارشناسان فضای سبز است.
وی از تعریف طرحی ویژه برای اجرای پروژه احیای درختان حاشیه معابر سطح شهر کرج به ویژه درختان چنار کهنسال خبر داد و افزود: این پروژه شامل بررسی دقیق و ثبت وضعیت درختان موجود، مبارزه با بیماری‌ها و آفات، ایجاد فضای لازم برای آبیاری در پای درخت با حذف موانع سخت مانند بتن، آسفالت و ... ، حذف سرشاخه‌های خشک، آبیاری منظم و به اندازه است.
این مسئول عنوان کرد: در این زمینه برای حصول نتیجه مطلوب پایش‌های منظمی صورت می‌گیرد که امید می‌رود با اجرای دقیق و استمرار این پروژه، وضعیت مطلوبی در زمینه درختان حاشیه معابر بالاخص چنار به وجود آید.
زارع در ادامه از کمک به باغداران منطقه 11 شهرداری کرج خبر داد و بیان کرد: در این راستا سهم آب‌‌بهای باغات پرداخت شد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: با توجه به اینکه بیشترین باغات شهر کرج در محله‌های خلج آباد و کلاک پائین واقع شده‌اند، این سازمان به عنوان متولی فضای سبز در راستای حفظ و حراست از فضای سبز شهری در سال‌جاری با تشکیل گروه‌هایی متشکل از کارشناسان ویژه در لایروبی و بازگشایی نهارهای منطقه 11 شهرداری به باغداران این منطقه کمک کرد.
وی اعلام کرد: در این زمینه همچنین آب‌بهای محله‌های مذکور نیز از طریق سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج پرداخت شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول