اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی؛

کلاس‌های‌ آموزش کمک‌های اولیه در جیرفت آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال ‌احمر شهرستان جیرفت گفت: به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، کلاس‌های آموزش امداد کمک‌های اولیه به مدت دو هفته در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

کلاس‌های‌ آموزش کمک‌های اولیه در جیرفت آغاز شد
وجیه‌‌الله بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به درخواست کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی به منظور افزایش آگاهی عمومی به‌ ویِژه مددجویان کمیته امداد کلاس‌های آموزش کمک‌های اولیه با مشارکت جمعیت هلال‌ احمر شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.
 وی خاطرنشان کرد: در این کلاس‌های آموزش کمک‌های اولیه از قبیل سوختگی‌ها، نحوه حمل مصدوم، امدادرسانی به بیماران قلبی آموزش داده می‌شود.
بهادر خاطرنشان کرد: جیرفت و جنوب کرمان هر ساله شاهد بروز حوادث غیرمترقبه است به همین دلیل این جمعیت در طول سال در منطقه جنوب استان در حال آموزش نیرو، کمک‌رسانی و امداد است.
وی تصریح کرد: گستردگی وظایف و مأموریت‌های هلال‌احمر موجب شده است تا این جمعیت دارای نیروهای متخصص و مجرب در رشته‌های امدادی باشد.
بهادر بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان جیرفت به تبعیت از هلال‌احمر جمهوری اسلامی انجام وظیفه می‌کند و سعی داریم تا با تمام توان به آسیب دیدگان در مأموریت‌های خود کمک کنیم.
رئیس جمعیت هلال ‌احمر شهرستان جیرفت گفت: نوعدوستی و کمک به آسیب‌دیدگان و بی‌طرفی از جمله خصوصیات بارز جمعیت هلال‌احمر است و این عوامل موجب شده است تا این نهاد بین‌المللی در انجام امور محوله موفقیت‌های بسیاری را کسب کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول