اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش زنجان خبر داد:

اعزام 6 هزار دانش‌آموز پسر زنجانی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال تحصیلی جاری 6 هزار نفر از دانش‌آموزان پسر به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

اعزام 6 هزار دانش‌آموز پسر زنجانی به مناطق جنگی
حسین قربان‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دانش‌آموزان اعزامی به مناطق جنگی در پایه دوم دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه اعزام این دانش‌آموزان از روز چهاردهم مهرماه آغاز شده است، اضافه کرد: اعزام این دانش‌آموزان تا پنجم آبان ماه ادامه دارد.
مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: در هر مرحله از این اعزام‌ها تعداد 500 نفر از دانش‌آموزان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: این دانش‌آموزان در قالب 13 اتوبوس به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شده و از محل‌های مقرر شده بازدید می‌کنند.
قربان‌پور اذعان داشت: این دانش‌آموزان در طی تحول درس آمادگی دفاعی به مناطق جنگی اعزام می‌شوند تا از نزدیک با دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد: این اردوها در قالب درس آمادگی دفاعی بوده و جزو کارهای عملی دانش‌آموزان در این درس محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه اردوهای مذکور چهار روزه هستند، افزود: اروند کنار و شلمچه از جمله مناطقی هستند که دانش‌آموزان از آنها بازدید می‌کنند.
مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش استان زنجان اروند رود، دهلاویه و هویزه را از مناطق مورد بازدید دانش‌آموزان برشمرد و ادامه داد: سوسنگرد نیز از جمله مناطقی است که دانش‌آموزان از آنها بازدید می‌کنند.
وی اظهار داشت: در طول اردوهای مذکور برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا می‌شود، که برگزاری مانور، دعای توسل و دعای کمیل از جمله آنهاست.
قربان‌پور هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با دلاورمرد‌ی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و عملیات‌های صورت گرفته در طول این هشت سال عنوان کرد.
وی با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان برای بازدید از مناطق عملیاتی یادآور شد: برگزاری اردوهای راهیان‌نور هر سال با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجه می‌شود.
مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: در برگزاری این اردوها و اعزام‌ها به مسائل فرهنگی توجه بسیاری شده و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت گرفته که با حضور روحانی و کارشناسان حاضر دانش‌آموزان آشنایی هر چه بیشتری با اقدامات صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس پیدا کنند.
لازم به ذکر است، یک‌هزار و 200 نفر از این دانش‌آموزان پسر از دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان هستند.
همچنین 27 نفر از عوامل اجرایی نیز در هر یک از این کاروان‌های دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول