اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز در قم صورت می‌گیرد؛

دیدار صبا و ذوب آهن در غیاب 4 مهره کلیدی

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال ذوب آهن و صبای قم امشب در دیداری حساس از هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که چهار بازیکن اصلی دو تیم غایب هستند.

دیدار صبا و ذوب آهن در غیاب 4 مهره کلیدی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال ذوب‌آهن که هفته گذشته با تساوی خانگی ناباورانه برابر نفت تهران فرصت صعود به جمع مدعیان لیگ برتر را از دست داد، امیدوار است تا با پیروزی مقابل صبای قم و توقف دیگر مدعیان مجددا به بالای جدول بازگردد.
اما صبای قم با هدایت عبدالله ویسی مربی جوان و خوش فکر فوتبال کشورمان، نتایج مناسبی کسب کرده است، ضمن اینکه این تیم در چهار بازی قبل در خانه نشان داده است که از خط حمله قدرتمندی برای بازکردن دروازه حریفان بهره‌ می‌برد، ضمن اینکه هنوز در خانه گل نخورده است، ضمن اینکه تا پایان هفته نهم با کسب 19 امتیاز در رده سوم قرار دارد.
این بازی در حالی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می شود که چهار بازیکن اصلی دو تیم در دیدار حساس امشب حضور نخواهند داشت و از این جمع، سه بازیکن از صبا و یک بازیکن از ذوب آهن حتی به قم نیز نیامده‌اند.
مصاف با ذوب‌آهن حساس‌ترین بازی صبای قم در مقایسه با چهار بازی خانگی هفته‌های گذشته است که ویسی امیدوار است بازیکنان صبا با ارائه بهترین بازی‌ خود از آن با دست پر خارج شوند و به روند رو به رشد خود ادامه دهند.
صبای قم پنج‌شنبه شب در ورزشگاه یادگار امام قم آخرین تمرین خود را برگزار کرد ولی این تیم در آستانه دیدار حساس با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، وحید حمدی نژاد، سهراب بختیاری‌زاده و حامد لک سه بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد.
وحید حمدی‌نژاد مدافع تیم فوتبال صبای قم با توجه به اخطاری که در دیدار هفته گذشته با تیم فوتبال پرسپولیس تهران دریافت کرد، سه اخطاره شده است و در این مسابقه تنها بازیکن محروم شاگردان ویسی در تیم صبای قم به شمار می‌رود.
آسیب‌دیدگی بازیکنان کلیدی تیم صبا در هفته‌های اخیر نیز مشکلات زیادی را برای کادر فنی به وجود آورده است و ویسی در این دیدار به دلیل مصدومیت نمی‌تواند از حامد لک و سهراب بختیاری‌زاده که اولی مصدوم و دومی بیمار است، بهره ببرد.
بعد از آسیب‌دیدگی شدیدی که در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای حامد لک سنگربان جوان و متعصب تیم صبای قم به وجود آمد، کادر فنی صبا برای بازی با ذوب آهن به حامد لک استراحت داده است و احتمالا در این دیدار از مسعود غلامعلی‌زاد و احمد خرمالی بهره خواهد برد.
سهراب بختیاری‌زاده نیز به  گفته عبدالله ویسی در آستانه هفته دهم مسابقات لیگ برتر بیمار شده است و در دیدار صبای قم مقابل ذوب آهن اصفهان یکی از از غایبان سرشناس صبای قم خواهد بود و این در حالی است که ذوبی‌ها در این دیدار بازیکن محروم ندارند و تنها محمد صلصالی کاپیتان این تیم مصدوم است و تیم منصور ابراهیم زاده را مقابل صبا همراهی نمی کند.
مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای و ذوب آهن اصفهان از ساعت 17 به میزبانی تیم صبا در حالی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود که ذوب آهن 11 امتیازی در رده دهم جای دارد و صبا با 19 امتیاز، مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را در اختیار گرفته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول