اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازی در یک هشتم نهایی جام حذفی؛

میزبان دیدار صبا و پیام فارس فردا مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: میزبان دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پیام مخابرات فارس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور فردا مشخص می‌شود.

میزبان دیدار صبا و پیام فارس فردا مشخص می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قرعه‌کشی دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی بیست‌ و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور فردا در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و طی آن میزبان دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پیام مخابرات فارس در این مرحله مشخص خواهد شد.
پس از مشخص شدن اینکه صبای قم و پیام مخابرات فارس باید در یکی از مهم‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر بروند، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال فردا قرعه‌کشی برای تعیین میزبان این دیدار را انجام خواهد داد.
با انجام این قرعه‌کشی، یکی از دو تیم فوتبال صبای قم و پیام مخابرات فارس در مرحله یک هشتم پذیرای تیم مقابل خواهد بود تا برنده این مسابقه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.
مصاف صبا و پیام مخابرات فارس در حالی قطعی شد که شیرازی‌ها در مرحله قبل در دیداری حساس در خارج از خانه به مصاف تیم پیکان تهران رفتند و در حالی که 120 دقیقه با میزبان خود بدون گل مساوی کردند، در ضربات پنالتی صاحب برتری شدند.
این در حالیست که صبای قم به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از این مرحله در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد تا بدین ترتیب دو تیم در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر بروند.  
بر اساس برنامه سازمان لیگ، مسابقه تیم فوتبال صبای قم با پیام مخابرات فارس که در لیگ آزادگان حضور دارد، از دور یک هشتم مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر روز چهارم آبان ماه یا در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم و یا در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز برگزار خواهد شد.
این نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در این دوره از رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که در برابر تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزاداگان یعنی پیام مخابرات فارس به انجام خواهد رسید.  
صبای قم و پیام مخابرات فارس در شرایطی در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در مقابل یکدیگر به میدان خواهند رفت که برنده این دیدار با تیم پیروزی مسابقه شهرداری اراک و مس سرچشمه کرمان در مرحله یک ‌چهارم نهایی دیدار خواهد کرد.
از سوی دیگر مصاف صبا و پیام مخابرات فارس در حالی انجام می‌شود که این نخستین مصاف صبا با این تیم در تاریخ فعالیت این باشگاه‌ به شمار می‌رود، زیرا شیرازی‌ها در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور دارند ولی صبای قم یکی از تیم‌های باسابقه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس محسوب می‌شود.  
نماینده قم در شرایطی گام به فصل جدید رقابت‌های فوتبال جام حذفی می‌گذارد که در سال‌های 1388 و 1389 تا مرحله نیمه نهایی صعود کرد که در این مرحله در سال 1388 در شرایطی که در قم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و در سال 1389 در حالی که مهمان تیم پیروزی تهران بود، در هر دو بازی، در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کرد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.
صبای قم در سال 1384 با مربیگری مجید جلالی در فینال تیم ابومسلم مشهد را در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت شکست داد و قهرمان جام حذفی شد، ضمن اینکه صبای قم همچنین در سال 1386 در دومین حضور خود در فینال در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مغلوب سپاهان اصفهان شد و به مقام نایب قهرمانی رسید.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول