اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم ذوب آهن:

سرعت صبا را مهار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: صبای قم یکی از تیم‌های جوان و سرعتی لیگ برتر است که برای غلبه بر این تیم باید سرعت آنها را مهار کنیم.

سرعت صبا را مهار می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل فرهادی که پنج‌شنبه شب به اتفاق منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار صبای قم و ذوب آهن اصفهان در باشگاه صبا حضور یافته بود، پیرامون بازی امشب تیمش مقابل صبای قم، تصریح کرد: دو پیروزی، پنج مساوی و یک باخت در هشت بازی قبل، عملکرد خوبی از تیم ما را نشان نمی‌دهد و باید در این دیدار به پیروزی برسیم تا تیم ذوب آهن اصفهان بار دیگر در مسیر موفقیت قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان از نظر فنی برای این دیدار آماده است، افزود: تلاش می‌کنیم که این بازی سرعت و بازی تکنیکی تیم صبا را کنترل کنیم و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم، زیرا در بازی‌های قبل امتیازات زیادی از دست داده‌ایم. 
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: صبا تیم جوان و دونده‌ای است که در تمام نقاط زمین این خاصیت را از صبا می‌بینیم، همین عامل سبب شده است تا در دیدارهای قبل حریفان را تحت فشار بگذارند و نتایج خوبی بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: حضور صبا در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که این تیم حریف آسانی برای ذوب آهن اصفهان نیست، بنابراین فقط تلاش می‌کنیم ابتدا خوب بدویم و خوب بازی کنیم و بعد به فکر کسب سه امتیاز باشیم.
فرهادی ادامه داد: از هشت بازی گذشته درس های خوبی گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم کمتر اشتباه کنیم تا در این بازی سه امتیاز را به راحتی از دست ندهیم، موفقیت در این مسابقه انگیزه و هدف تمام بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.  
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم برای هماهنگی کامل به زمان احتیاج دارند، عنوان کرد: کادر فنی ما شناخت خوبی از بازیکنان صبا دارد و با تمریناتی که در دو هفته گذشته انجام داده‌ایم از نظر آمادگی در سطح بالایی هستیم و در این بازی خارج از خانه محکوم به پیروزی هستیم تا از نظر روحی تقویت شده و امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبل را جبران کنیم.
فرهادی با اشاره به شرایط صبای قم در این دیدار عنوان کرد: این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی را در خود جای داده و همانند آغاز لیگ برتر، در این چند هفته اخیر نتایج مناسبی گرفته است ولی ما در این بازی تنها به فوتبال فکر می‌کنیم.
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با تاکید بر آمادگی کامل تیمش برای کسب نتیجه لازم در این دیدار تاکید کرد: برای رسیدن به پیروزی مهاجمان صبا را از کار انداخته و تلاش می‌کنیم به این تیم اجازه بازی‌سازی ندهیم تا سه امتیاز را بگیریم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول