اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوود حقی:

مقابل صبا با تمام توان برای ذوب آهن بازی می‌کنم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با اینکه دو فصل متوالی با پیراهن صبا در لیگ برتر بازی کرده‌ام اما در بازی هفته دهم با تمام توان در مقابل تیم صبا بازی می‌کنم.

مقابل صبا با تمام توان برای ذوب آهن بازی می‌کنم
داود حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در دو فصل گذشته مسابقات لیگ برتر با تیم صبای قم فصل‌هایی با خاطرات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام ولی فوتبال حرفه‌ای است و در لیگ امسال می‌خواهم با پیراهن ذوب آهن در لیگ برتر موفق باشم.
وی با اشاره به اهمیت مسابقه تیمش برای تیم فوتبال صبای قم افزود: قطعا بازی سخت و دشواری برابر شاگردان ویسی در پیش داریم اما برای اینکه بتوانیم به سه امتیاز مسابقه دست یابیم باید با تمام قدرت مقابل این تیم بازی کنیم.    
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: از اینکه در بازی این هفته با پیراهن ذوب آهن مقابل تیم سابقم قرار می‌گیرم، احساس خاصی ندارم اما فوتبال حرفه‌ای است و قطعا تلاش خواهم کرد با تمام توان برای ذوب آهن بازی کرده و موثر باشم.
وی خاطرنشان کرد: در لیگ نهم فوتبال کشور برای صبای قم گل‌های زیادی زدم و اگر شرایط مساعد باشد و موقعیت مناسبی نصیبم شود قصد دارم برای تیم ذوب آهن در مقابل صبا نیز گلزنی کنم تا نقش تاثیرگذاری در کسب امتیاز برای تیم ذوب آهن ایفا کنم.
حقی بیان کرد: صبای قم امسال کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و با توجه به پشتوانه مدیریتی بسیار قوی که در این تیم شکل گرفته است، آنها از آغاز لیگ یازدهم در هر بازی لیگ برتر تیمی مدعی هستند و باید با تمام توان برابر این تیم به میدان برویم.
وی اضافه کرد: از تیم صبای قم به خوبی شناخت داریم زیرا با بازی‌هایی که از این تیم دیده‌ایم، هم نوع بازی و هم خصوصیات بسیاری از بازیکنان این تیم را می شناسیم، بنابراین تصور می‌کنم این هفته بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های حاضر در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و اگر تا این هفته در چند بازی ناکام بوده‌ایم تنها به دلیل اتفاقات فوتبال بوده است و قطعا از این بازی روند صعودی تیم ذوب آهن آغاز می‌شود.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دهمین هفته نیم فصل نخست یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 عصر روز جمعه 22 مهر ماه در دیداری خارج از خانه در قم میهمان تیم فوتبال صبای قم است.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول