اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

سرانه ورزشی مازندران به یک متر نزدیک میشود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: سرانه ورزشی در مازندران در حال حاضر 0.9 متر‌مربع است.

سرانه ورزشی مازندران به یک متر نزدیک میشود
نصرالله پریچهره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل اظهار کرد: این عدد در ماه‌های گذشته 0.8 مترمربع بود که با بهره‌برداری از فضاهای ورزشی و سالن‌های متعدد استان مازندران در هفته دولت به 0.9 مترمربع ارتقا یافت.
وی با اعلام اینکه سرانه ورزشی استاندارد کشور در امر ورزش یک متر‌مربع است، افزود: مازندران به استاندار کشوری خیلی نزدیک است و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور به این استاندار دست پیدا کنیم.
پریچهره با اشاره به اینکه سرانه ورزشی در برنامه پنجم توسعه 1.2 مترمربع تعریف شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی میشود تا پایان سال 1392 بتوانیم در برنامه پنجم توسعه زیرساخت‌ها را به اتمام برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده ورزشی در هفته دولت گفت: 31 پروژه ورزشی مازندران در هفته دولت بهره‌برداری شد.
وی با تاکید اینکه 25 پروژه از 31 پروژه افتتاحی هفته دولت در روستاها احداث شده است، عنوان کرد: تنها شش پروژه ورزشی در شهرستان‌ها قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به ارزش ریالی پروژه‌های هفته دولت بیان کرد: در مجموع بیش از 20 میلیارد و 200 میلیون تومان برای پروژه‌های هفته دولت هزینه شده است.
پریچهره با اشاره به افتتاح مجتمع بزرگ ورزشی امر توسط بخش خصوصی در آمل اظهار داشت: مجتمع ورزشی امیر در بخش دابودشت آمل جای دارد که تنها برای آن 3 میلیارد تومان هزینه شده که با توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بیش از یک میلیارد تومان آن از کارگروه اشتغال و عاملیت بانک ملی پرداخت شد.
انتهای پیام/ج30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول