اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان:

سرانه ورزشی روستاهای زنجان 43 سانتی‌متر است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تربیت‌بدنی استان زنجان با اشاره به اینکه تا قبل از آغاز کار دولت نهم سرانه ورزشی قابل ارائه‌ای در استان وجود نداشت، گفت: این رقم طی پنج سال گذشته به 43 سانتی‌متر رسیده است.

سرانه ورزشی روستاهای زنجان 43 سانتی‌متر است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای سهرین زنجان با اشاره به اینکه این سالن از پروژه‌های تعریف شده در سفر نخست هیئت دولت به استان زنجان است، اظهار داشت: برای احداث سالن ورزشی روستای سهرین 600 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در سالن ورزشی روستای سهرین قبل از افتتاح رسمی، مساحت این سالن را یک هزار و 340 متر اعلام کرد.
مدیر‌کل تربیت‌بدنی استان زنجان سالن ورزشی روستای سهرین را قابل استفاده برای رشته‌های ورزشی رزمی و توپی عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی بانوان هم می‌توانند از این سالن استفاده کنند.
وی با اشاره به افتتاح 12 پروژه ورزشی در استان به مناسبت هفته دولت گفت: این پروژه‌ها در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
رحمانی از آماده بهره‌برداری بودن 10 سالن ورزشی در شهرستان‌های طارم، ایجرود و ابهر خبر داد و تصریح کرد: ساخت برخی از این سالن‌ها با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی انجام شده است.
وی در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای سارمساقلو نیز تصریح کرد: قبل از آغاز کار دولت نهم سرانه ورزشی قابل ارائه‌ای در استان وجود نداشت، ولی این رقم طی پنج سال گذشته به 43 سانتی‌متر رسیده است.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان از افتتاح 108 پروژه ورزشی در روستاهای استان زنجان نیز سخن گفت و افزود: با تلاش‌های انجام شده طی پنج سال گذشته به طور میانگین سالی 22 پروژه ورزشی به بهره‌برداری رسیده است.
وی با اشاره به برنامه استان زنجان برای احداث 500 فضای ورزشی در 500 روستای استان خاطرنشان کرد: هدف تربیت بدنی استان احداث یک زمین فوتبال و یک زمین والیبال برای این روستا است.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان احداث سالن ورزشی روستای سارمساقلو را از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان زنجان اعلام کرد و گفت: بودجه احداث این سالن از بخش مناطق محروم تهیه و ابلاغ شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول