اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان:

سرانه ورزشی اردستان 3 برابر کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان گفت: سرانه ورزشی در شهرستان اردستان نسبت به کل کشور بیش از سه برابر است و نسبت به سرانه خود استان که سه دهم است، حدود 5 برابر محسوب می‌شود.

سرانه ورزشی اردستان 3 برابر کشور است
رشید خدابخش در حاشیه بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان اردستان در گفت‌وگو با خبرنگا فارس در شهر مهاباد با بیان اینکه شهر مهاباد با داشتن حدود 5 هزار نفر جعیت دارای دو سالن ورزشی و یک زمین خاکی فوتبال است، اظهار داشت: شهر مهاباد به تناسب اردستان که حدود 1.5 مترمربع سرانه ورزشی دارد دارای وضعیت بهتری است.
وی سرانه ورزشی کل شهرستان اردستان را بیش از دو متر مربع اعلام کرد و گفت: سرانه ورزشی در شهرستان اردستان نسبت به کل کشور بیش از سه برار است و نسبت به سرانه خود استان که سه دهم است، حدود 5 برابر محسوب می‌شود.
مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسع ورزش در شهرستان اردستان تامین شده است، خاطرنشان کرد: امکانات ورزشی شهر به طور تقریبی به رایگان در اختیار مردم قرار گرفته خواهد شد.
وی به روند احداث سالن‌های ورزشی مصوب سفر اول ریاست جمهوری به شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: شهرستان اردستان از معدود شهرستان‌های استان بود که احداث چهار سالن ورزشی در آن مصوب شده است.
خدابخش به افتتاح سالن ورزشی شهر مهاباد اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی سیستم هواساز سالن ورزشی کوثر خواهران اردستان این مجوعه با صرف هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی به وصل انشعابات سالن ورزشی برادران زواره اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تنها نصب و راه‌اندازی سیستم سرمایشی و گرمایشی این سالن باقی مانده که تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره‌بردای می‌رسد.
مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان افزود: برای احداث سالن ورزشی شهر زواره تا کنون 4میلیارد ریال هزینه شده که برای تکمیل آن 700میلیون ریال دیگر نیاز است.
وی در ادامه به روند احداث سالن ورزشی برادران اردستان اشاره کرد و گفت: با رفع مشکلات انشعابات، نصب و راه‌اندازی سیستم هواساز این مجموعه تا دو ماه دیگر با صرف هزینه 4میلیارد و600 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول