اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا؛

خانه مطبوعات گیلان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان از افتتاح ساختمان مرکزی خانه مطبوعات این استان با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و اصحاب رسانه در پنجم مهر جاری خبر داد.

خانه مطبوعات گیلان افتتاح می‌شود
ابراهیم بهمنی‌جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: با تلاش شش‌ ماهه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان و همکاری مدیران عالی گیلان ساختمان مرکزی این خانه با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال و طراحی اسلامی و فرهنگی بازسازی شد. 
وی افزود: حمایت‌های معنوی و مادی خوبی از طرف مدیران استان و به‌ویژه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان از این خانه صورت گرفته که سبب شده تا ساختمان خانه توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به این موسسه بازگردانده و بازسازی شود. 
وی با بیان اینکه خانه مطبوعات گیلان روند شکوفایی خود را طی می‌کند، گفت: تا کنون با فعالیت بی‌وقفه در تلاش بوده‌ایم زیرساخت‌های خانه مطبوعات گیلان که ابزارهای تحقق اهداف صنفی است را توسعه دهیم. 
این مسئول با اشاره به کارکردهای رسانه تصریح کرد: رسانه‌ها در راهنمایی و به حرکت درآوردن دستگاه‌های اجرایی و مردم در راستای تحقق جهاد اقتصادی نقش راهبردی دارند.
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه پیگیری مسائل صنفی محور فعالیت‌های خانه مطبوعات را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: این تشکل از ورود به جناح‌بندی‌های سیاسی اجتناب کرده و در راستای آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم و استوار گام برداشته است.
وی گفت: ساختمان مرکزی خانه مطبوعات گیلان با زیربنای 150 متر مربع و امکانات اتاق‌های اداری و سالن جلسات، منبع آرشیو نشریات گیلان، مرکز اطلاع‌رسانی سایبری و دیگر امکانات افتتاح می‌شود.
بهمنی‌جلالی از اعضای خانه مطبوعات گیلان دعوت کرد تا در مراسم افتتاحیه ساختمان خانه مطبوعات استان  ساعت 12 ظهر فردا پنجم مهر شرکت کنند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول