اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

توسعه کردستان نیازمند همراهی خانه مطبوعات است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با مهم خواندن نقش اعضای خانه مطبوعات در توسعه همه‌جانبه استان، خواستار همراهی هیئت مدیره خانه مطبوعات در زمینه اطلاع‌رسانی از واقعیت‌ها شد.

توسعه کردستان نیازمند همراهی خانه مطبوعات است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی یکشنبه شب در دیدار با اعضای هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات کردستان در سنندج، اظهار داشت: نقش خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات در پیشبرد اهداف نظام و دولت در استان بی‌بدیل است و آنان با انتقال کاستی‌ها و مشکلات می‌توانند زمینه خدمتگزاری بیشتر به مردم را برای مسئولان به ویژه مجموعه استانداری فراهم نمایند.
استاندار کردستان از توجه به مباحث حاشیه‌ای به عنوان سم مهلک نام برد و افزود: توجه به حواشی و دور شدن از متن و اصل کار، مانع از ارائه خدمات بیشتر به مردم است.
شهبازی اعتماد نسبی و قابل قبول به مجموعه خدمتگزاران و به ویژه خود استاندار را ناشی از ارائه خدمات مضاعف در دوران تصدی این سمت خواند و خاطرنشان کرد: مردم در اوایل با همان نگاه به دولت اصلاحات به مجموعه خدمتگزاران دولت دهم نگاه می‌کردند.
وی افزود: فعالیت‌های دولت اصلاحات در کردستان تنها در حد شعار بود و هیچ توجهی به بحث زیرساخت‌ها و انجام امور زیربنایی صورت نمی‌گرفت و همین مسئله موجب تغییر نگاه مردم به دولت شده بود.
استاندار کردستان اظهار امیدواری کرد: اکنون به خاطر مجموعه اقدامات دولت و تبدیل شعارها به ارائه خدمات موجب اعتماد نسبی مردم به نظام و دولت شده است و استمرار این روند به یقین موجب رضایت کامل مردم از خدمتگزاران خواهد بود.
به گفته شهبازی، انتقادهای سازنده خبرنگاران زمینه‌ای برای حل برخی از مشکلات خواهد بود و باید اعضای خانه مطبوعات و به ویژه هیئت مدیره بسترساز جهش قابل توجهی در توسعه کردستان و ایجاد زیرساخت‌ها باشند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌هایی اجرایی نباید با خبرنگاران برخوردهای به دور از شأن آنان داشته باشند، گفت: ما برای رسیدن به اهداف نیازمند خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم و باید خانه مطبوعات نیز برای تحقق این اهداف مجموعه دولت در استان را یاری کند.
استاندار کردستان در ادامه کمک به ارتقای سطح درآمدی خبرنگاران را یکی از اولویت‌های استانداری با همکاری خانه مطبوعات عنوان کرد و گفت: لازمه تحقق این مهم بکارگیری خبرنگاران عضو خانه مطبوعات در مجموعه روابط عمومی‌های ادارات است.
شهبازی همچنین با بیان اینکه آمادگی کامل برای حمایت همه جانبه از اعضای خانه مطبوعات را دارد، خواستار برگزاری جلسات ماهانه هیئت مدیره خانه مطبوعات با وی شد.
وی همچنین از آمادگی استانداری برای کمک به تشکیل تعاونی مصرف، تعاونی مسکن برای اعضای بدون مسکن و نیز تعاونی صندوق اعتبار خبر داد و گفت: امیدوارم در طول سه ساله هیئت مدیره جدید تحولات اساسی در خانه مطبوعات صورت گیرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول