اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

پس لرزه‌های انقلاب اسلامی به آمریکا رسیده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: امروز پس لرزه‌های انقلاب اسلامی ایران در قالب جنبش وال‌استریت به قلب آمریکا رسیده است.

پس لرزه‌های انقلاب اسلامی به آمریکا رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد یکشنبه‌شب در مراسم قرعه‌کشی حج عمره دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان که در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان نظام دست از دشمنی خود با این نظام را برنداشته گفت: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پویایی مسیر پیشرفت را طی می‌کند با این حال حکام مستبد برای سقوط صف کشیده‌اند.
وی افزود: فروپاشی کمونیسم و شوروی از پس لرزه‌های انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان وظیفه دانشجویان در دفاع از نظام و انقلاب را مهم برشمرد وگفت: امروز پس لرزه‌های این انقلاب در قالب جنبش وال‌استریت به قلب آمریکا رسیده است.
شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه‌های به عنوان موتور محرکه نظام اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و دشمنان درصدد پوچ کردن دانشگاه‌ها از علم و ایمان هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه خانواده‌ها زمانی که فرزندان خود را به دانشگاه تحویل می‌دهند انتظار دارند که فرزندانشان از بعد تعهد و تخصص ارتقا یابد، گفت: با این حال اگر این مهم پس از گذشت چند سال از عمر دانشجو در دانشگاه محقق نشود همه ما ضرر می‌کنیم.
شریعت با تأکید بر اینکه هر دانشجو به عنوان سفیر نظام باید به حج عمره مشرف شود، گفت: دانشجوی ایرانی باید در دفاع از حقانیت ایران مسلط باشد.
در ادامه مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با اشاره به اینکه عمره دانشجویی تعهد را در کنار تخصص می‌آفریند،‌ اظهار داشت: عمره دانشجویی معنویت را در دانشگاه‌ها توسعه می‌دهد.
حجت‌الاسلام سید محمد طاهری گفت: دانشجویی که به حج عمره مشرف می‌شود نه تنها معنویت در وجودش تقویت می‌شود، بلکه می‌تواند این معنویت را در فضای دانشگاه رواج دهد.
وی افزود: حج عمره به عنوان فرصتی ارزشمند برای ارتباط با خداوند است و زندگی امروزی قدرت تفکر و برقراری ارتباط قوی با خداوند را از انسان گرفته از این رو حج عمره می‌تواند این خلأ را پر کند.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: امسال چهار کاروان دانشجویی و یک کاروان اساتید و دانشجویان متأهل سه نفره از لرستان به حج عمره مشرف می‌شوند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول