اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد هرمزگان خبر داد:

راهیابی 2 نمایش از هرمزگان به مرحله‌ منطقه‌ای

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از راهیابی دو گروه نمایشی حاضر در بخش پایانی بیست و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان به مرحله منطقه‌ای خبر داد.

راهیابی 2 نمایش از هرمزگان به مرحله‌ منطقه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان در شرق هرمزگان، انوشیروان پیشدار یکشنبه شب در حاشیه برگزاری جشنواره مذکور با بیان اینکه این رویداد مهم هنری از 23 مهرماه در شهرستان رودان آغاز و تا 27 همین ‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در این دور از جشنواره تعداد 43 متن نمایشی از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازخوانی آثار، 15 متن به مرحله بازبینی راه یافت که پس از بازبینی نمایش‌ها توسط هیئت داوری بازبین، 11 اثر در بخش مسابقه و یک نمایش از جزیره هرمز در بخش جنبی بیست و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان پذیرفته شد.
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد هرمزگان تصریح کرد: پس از راهیابی دو گروه به بخش منطقه‌ای این دو گروه با گروه‌های استان‌های دیگر به رقابت خواهند پرداخت که امیدواریم گروه‌های هرمزگان با گذر از این مرحله به جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز راه یابند.
پیشدار اضافه کرد: طی چند سال اخیر به صورت مستمر هرمزگان همیشه نماینده‌هایی را در جشنواره بین المللی تئاتر فجر داشته است و در سال گذشته نیز سه اثر از هرمزگان در بخش‌های مختلف جشنواره فجر حضور داشت.

* دو نمایش به روی صحنه رفت
یادآور می‌شود در این روز نمایش‌های "زندگی شاید ..." و "شو نیمه برات" در مجتمع شیخ طوسی شهرستان رودان به روی صحنه رفت.
نمایش "زندگی شاید..." به کارگردانی ایوب رحیمی از شهرستان میناب است که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.
نمایش "شو نیمه برات" به کارگردانی علی رحیمی نیز از شهرستان میناب دومین نمایشی بود در مجتمع فرهنگی هنری شیخ طوسی شهرستان رودان به روی صحنه رفت.
در نمایش "شو نیمه برات" عمار رحیمی، فروزان گلزاری، شیوا قاسمی، علی رحیمی شهواری و جاوید سفالگر نقش آفرینی کردند.
گفتنی است بیست و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان از 23 مهر ماه در مجتمع فرهنگی هنری شیخ طوسی شهرستان رودان آغاز و تا 27 مهرماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول