اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد:

ساخت نرم‌افزار چندرسانه‌ای "وقف، احسان ماندگار" در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ساخت نرم‌افزار چندرسانه‌ای "وقف، احسان ماندگار" در همدان خبر داد.

ساخت نرم‌افزار چندرسانه‌ای "وقف، احسان ماندگار" در همدان
حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ساخت نرم‌افزار چندرسانه‌ای وقف، احسان ماندگار اظهار کرد: این نرم‌افزار با هدف معرفی موقوفات و بقاع متبرکه استان همدان و نیز آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ غنی وقف ساخته شده است.
وی با بیان اینکه نرم‌افزار "وقف، احسان ماندگار"، شامل 11 قطعه فیلم مستند و آیتم آشنایی با وقف است، گفت: آیتم آشنایی با وقف شامل کتاب استفتائات مقام معظم رهبری، کتاب آشنایی اجمالی با وقف، کتاب پرتوی وقف در ایران اسلامی و همچنین تعریف وقف و فرهنگ آن است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: در نرم‌افزار وقف، احسان ماندگار امر آشنایی با احکام وقف به صورت فایل صوتی نیز مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به وجود آیتم کتابخانه در نرم‌افزار "وقف، احسان ماندگار "، تصریح کرد: این کتابخانه نیز شامل 40 کتاب با موضوع مذهبی و دینی است که از این منظر نیز می‌تواند قابل توجه همه اقشار به خصوص جوانان و نوجوانان باشد.
صالحی با اشاره به آیتم نگارخانه در نرم‌افزر "وقف، احسان ماندگار"، بیان کرد: در این آیتم تصاویری با موضوع موقوفات و امامزادگان استان همدان و نیز پوسترهایی با موضوع وقف و بقاع متبرکه موجود و قابل دسترس است.
وی عنوان کرد: در نرم‌افزار "وقف، احسان ماندگار"، قرائت قرآن  و ادعیه مختلف نیز به صورت صوتی گنجانده شده است تا به این واسطه نیز امکانات مورد نیاز در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در نرم‌افزار وقف، نرم‌افزارهای مختلف تلفن همراه نظیر، نرم‌افزار احکام و حقوق وقف، جایگاه وقف در توسعه، وقف در دوره صفویه و وقف در فقه اسلامی ارائه شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف از ساخت نرم‌افزار وقف، ترویج فرهنگ دینی وقف است این نرم‌افزار با تیراژ بالا در اختیار مردم و اصحاب وقف قرار خواهد گرفت و در بین مردم استان توزیع می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول