اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پرداخت یارانه 80 هزار تومانی عدالت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: دادن یارانه 80 هزار تومان و به ازای آن پرداخت هزینه‌های مصرف انرژی 800 هزار تومانی عدالت ایجاد نمی‌کند.

پرداخت یارانه 80 هزار تومانی عدالت نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر در دیدار اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت و مدیران تعاونی‌های مازندران اظهار داشت: شرکت‌های سهام عدالت برای ایجاد اشتغال در استان باید بهتر از اینها کار کند.
وی با اشاره به اینکه از عمر شرکتی با عنوان سهام عدالت چند سالی نیست که می‌گذرد، بیان داشت: اگر این شرکت می‌خواهد کامل‌تر کار کند باید زمان بیشتری سپری شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه به طور کلی اجرای اصل عدالت مسئله‌ای دشوار است، تصریح کرد: عدالت جامع باید همراه با عدالت اجتماعی، آفاقی و انفسی باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه باید عدالت اجتماعی در سهام عدالت مد نظر باشد، خاطرنشان کرد: تعریف عدالت با توجه به مصداق‌های متعدد بسیار سخت است و در کنار آن باید توجه کرد که اجرای این مسئله سخت‌تر است.
طبرسی با بیان اینکه عدالت مساوات نیست، گفت: عدالت اعطای حق به صاحب حق است.
وی با اشاره به اینکه بعضی از کارهای که در جامعه انجام می‌شود، کارهای آسپرینی و مقطعی است، ابراز داشت: کارهایی که در راستای عدالت انجام می‌شود، عدالت کامل نیست.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور تصریح کرد: اجرایی کردن این قانون اقدام خوب بود اما اینکه آیا با دادن یارانه عدالت محقق شد، مسئله‌ای است که باید بررسی شود.
وی با بیان اینکه دادن یارانه 80 هزار تومان و به ازای آن پرداخت هزینه‌های مصرف انرژی 800 هزار تومانی عدالت را ایجاد نمی‌کند، یادآور شد: باید همه مجموعه‌ها به صورت هماهنگ کار کنند تا عدالت اجرا شود.
طبرسی گفت: در ابتدا قرار بود قانون هدفمندکردن یارانه‌ها به صورت آزمایشی در پنج استان کشور اجرا شود و با بررسی نتایج آن در مورد کل کشور تصمیم‌گیری شود، اما به ناگاه یک دفعه این قانون اجرا شد و این امر موجب شد که وضعیت برای مردم سخت شود.
وی با اعلام اینکه مردم از قانون، اجرای درست آن را انتظار دارند، تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که رضایت مردم حاصل شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با تاکید بر اینکه باید رضایت مردم حاصل شود، اذعان داشت: جهان سرمایه‌داری به خاطر بی‌عدالتی‌ها و ظلم‌ها در حال از بین رفتن است که نمونه آن را در قیام وال استریت در حال مشاهده هستیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول