اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تولید پایدار صورت گرفت؛

اتصال برق پالایشگاه هاشمی‌نژاد به شبکه سراسری

خبرگزاری فارس: نیروگاه مستقل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

اتصال برق پالایشگاه هاشمی‌نژاد به شبکه سراسری
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، محمدحسن قاسمیان، رئیس نیروگاه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: با همت و تلاش نیروهای کارآمد و متخصص در واحد عملیات پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، پروژه برق پشتیبان پالایشگاه با موفقیت به سرانجام رسید.
وی گفت: پیش از این شبکه برق پالایشگاه از شبکه سراسری کشور به طور کامل مستقل بود و نیروگاه 35 مگاواتی بدون پشتیبان برق مورد نیاز پالایشگاه و شهرک مسکونی مجاور را تامین می‌کرد.
رئیس نیروگاه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد افزود: این امر در صورت بروز مشکلی برای نیروگاه پالایشگاه عواقب گسترده‌ای به دنبال داشت که قطع فعالیت مجموعه تنها یکی از آنها بود.
قاسمیان گفت: با توجه به این امر پروژه اتصال نیروگاه 35 مگاواتی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به شبکه سراسری توزیع برق کشور به عنوان بخشی از طرح تامین برق منبع دوم پالایشگاه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با انجام این اتصال در صورت بروز هرگونه مشکلی در نیروگاه برق پالایشگاه به سرعت برق شبکه سراسری جانشین شده و  پالایش گاز متوقف نخواهد شد.
رئیس نیروگاه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: کسب این قابلیت نه تنها در پایداری تولید و افزایش ضریب اطمینان پالایشگاه بسیار موثر است بلکه امکان تامین بخشی از برق شبکه سراسری کشور در مواقع ضروری توسط نیروگاه پالایشگاه را نیز فراهم کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول