اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

نیروی‌های ولایی باید وارد مجلس شوند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در کشور است، گفت: نیروی‌های ولایی باید وارد مجلس شوند.

نیروی‌های ولایی باید وارد مجلس شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محمد رئوفی نژاد در جمع مردم شهر بزینه رود از توابع شهرستان خدابنده، انتخابات را تعیین کننده سرنوشت کشور دانست و اظهار داشت: مردم ایران در همه 31 دوره انتخابات کشور طی 32 سال گذشته حضوری حماسی و جاویدان در زمینه مشارکت مردمی در جهان به ثبت رساندند.
وی، درصد بالای مشارکت مردم در انتخابات را موجب افتخار نظام اسلامی دانست و یادآور شد: باید برای حضور حداکثری و ثبت رکوردی جدید از مشارکت مردم در انتخابات در صحنه سیاسی جهان به ثبت رساند.
عضو شورایعالی اداری کشور نخستین معیار و شاخص برای انتخاب هر کاندیدایی را ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری محض دانست و افزود: مردم باید متوجه باشند که شناخت افراد دارای شاخص‌های مناسب برای خدمت‌رسانی کار مشکلی نیست و با اندک دقت و هوشیاری می‌توان افراد لایق و شایسته را برای تصدی کرسی‌های مجلس شورای اسلامی انتخاب کرد.
وی با تاکید بر اینکه نیروی‌های ولایی باید وارد مجلس شوند، گفت: مردم باید متوجه باشند که نماینده‌ای را باید انتخاب کرد، که وامدار هیچ کس به جز مردم نبوده و برای منفعت هیچ شخصی به غیر از مردم رای و نظر ندهد.
رئوفی نژاد صداقت در گفتار و کردار را از شاخص‌های دیگر انتخاب کاندیدا مناسب دانست و خاطر نشان کرد: نماینده‌ای که با صداقت و مخلصانه فقط برای رضای خداوند متعال و خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند، در بزنگاه‌ها رنگ نباخته و به نفع احزاب و جناح‌های سیاسی مختلف رای نمی‌دهد.
وی، شاخص بعد را امتحاناتی که این افراد در آن حضور داشتند، دانست و عنوان کرد: آخرین امتحان، فتنه سبز سال 88 بود که مردم باید متوجه باشند به افرادی رای ندهند که در این انتخابات به نوعی حامی و یا پشتیبان سران فتنه و فتنه‌گران بوده‌اند و باید افرادی را که با خلوص و صداقت در برابر این فتنه گران ایستادند و از کیان کشور و نظام اسلامی حمایت کردند انتخاب کنند.
 استاندار زنجان با بیان اینکه باید متوجه بود که نماینده برای خدمت به صحنه وارد شده است یا قدرت و سپس به او رای داد، یادآورشد: فتنه سال 88 یکی از بهترین و سخت‌ترین امتحاناتی بود که می شد بر اساس آن مسئولان و مدیران صادق و مخلص نظام اسلامی را از خائنین و قدرت طلبان شناخت و تشخیص داد.
استاندار زنجان، با بیان اینکه امروز فضا برای شناخت افراد شفاف است، اظهار کرد: در زمان آغاز انتخابات دوباره گرد فتنه همه جا را غبار آلود خواهد ساخت و باید در این دوران هوشیار و با بصیرت بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول