اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی خبر داد:

حضور 140 مخترع در جشنواره منطقه‌ای نوآوری خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی از حضور 140 مخترع از سه استان خراسان شمالی، جنوبی و رضوی در پنجمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی استان خبر داد.

حضور 140 مخترع در جشنواره منطقه‌ای نوآوری خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید سعیدرضا احمدی‌زاده شنبه‌شب در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی در خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در این استان بسیار مهم است.
وی افزود: برای برگزاری این جشنواره اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌ای در سه استان مذکور برای حضور مخترعان صورت گرفته است.
احمدی‌زاده ادامه داد: نزدیک به 168 مخترع در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که در نهایت از  140 نفر از آنها برای حضور در این جشنواره دعوت شده است.
وی حضور غرفه‌های جانبی در این نمایشگاه را بسیار عالی و تاثیرگذار دانست و گفت: مرکز تحقیقات کاریابی نیروی انتظامی، مرکز آموزش محمد رسول‌الله (ص) و صاحب اختراع بانک ملت در این نمایشگاه حضور داشتند که از حضور آنها تقدیر می‌شود.
رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه‌های زیادی در این نمایشگاه تدارک دیده شده بود، تصریح کرد: دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان از این نمایشگاه بازدید کرده و با حضور آنها قدرت اعتماد به نفس در این افراد افزایش یافت.
احمدی‌زاده هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه را، افزایش شور و نشاط مردم استان و ایجاد فضای خلاقیت در سطح استان دانست و گفت: باید در برگزاری هرچه بیشتر این نمایشگاه‌ها در استان تلاش کرد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه تجاری‌سازی اختراعات است که امید است با حضور صاحبان صنایع و دستگاه‌های اجرایی استان این هدف نیز محقق شود.
رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی به طور کلی برگزاری نمایشگاه و حضور شرکت کنندگان را بسیار عالی دانست و افزود: امید است در سال‌های آینده با شکوه خاصی این نمایشگاه برگزار شود.
در پایان پنجمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی در خراسان جنوبی که با مشارکت استا‌ن‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی برگزار شده بود، در سومین روز خود با معرفی 10 غرفه برتر و 10 مخترع برتر که توسط هیئت داوران انتخاب شده بودند به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول