اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد خوراسگان؛

دومین المپیاد نخبگان کشور در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: دبیر دومین المپیاد نخبگان کشور گفت: دومین المپیاد مخترعان، مبتکران و نوآوران کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در حال برگزاری است.

دومین المپیاد نخبگان کشور در حال برگزاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیام نجفی در حاشیه برگزاری این المپیاد گفت: این المپیاد از سوی سازمان مرکزی پس از برگزاری نخستین دوره در شهر علی‌آباد کتول، به این دانشگاه پیشنهاد شد که در این دانشگاه برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه این المپیاد از روز گذشته آغاز به کار کرده است، افزود: مراحل اجرایی این المپیاد اسفند ماه 89 آغاز و طرح‌ها در دوره‌های مختلف از طریق سایت دریافت شد و به دلیل ناقص بودن مراحل ثبت‌نام تا آغاز المپیاد تکمیل ثبت‌نام ادامه داشت.
دبیر دومین المپیاد نخبگان کشور اظهار کرد: در این المپیاد 380 طرح اختراعی و نوآوری از سراسر کشور به المپیاد راه یافتند که درصدی از این طرح‌ها به ویژه در حوزه نوآوری مربوط به دانشگاه‌های دولتی و یا مراکزی غیر از دانشگاه‌ها است.
نجفی در ارتباط با داوری این طرح‌ها تصریح کرد: مرحله نخست داوری بر اساس مستنداتی که شرکت‌کنندگان ارسال کردند هم در اصفهان و هم در تهران توسط کمیته داوران ارزیابی شد داوری نهایی نیز در محل نمایشگاه بر اساس پرزنتیشن و دستاوردهایی که ارائه می‌دهند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند؛ چه آنهایی که در داوری اولیه نمره بالا گرفتند و چه آنها که کیفیتشان در بخش مستندات مطلوب تشخیص داده نشد و این دستاوردها در دریافت گواهینامه علمی موثر است.
به گزارش فارس، این همایش از بیست و یکم تا بیست و سوم مهر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان ادامه دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول