اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بنیاد نخبگان یزد محقق می‌شود؛

پرداخت 60 درصد هزینه سفرهای علمی نخبگان

خبرگزاری فارس: کارشناس احراز نخبگی بنیاد نخبگان یزد گفت: 60 درصد هزینه سفرهای علمی نخبگان توسط بنیاد نخبگان یزد پرداخت می‌شود.

پرداخت 60 درصد هزینه سفرهای علمی نخبگان
محمدحسین طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد در مورد روند اعطای تسهیلات کمک هزینه مسافرت علمی اظهار داشت: متقاضی برای استفاده از این تسهیلات باید فرم درخواست استفاده از تسهیلات را به همراه مستندات مورد نیازبه بنیاد ارسال کند.
وی ادامه داد: مستندات مورد نیاز برای دریافت 60 درصد کمک هزینه مسافرت علمی شامل اصل نامه معاونت پژوهشی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر تأیید اعتبار علمی همایش و نیز پذیرش مقاله و موافقت با ارائه مقاله متقاضی از سوی برگزارکننده، رو گرفت گواهی پذیرش مقاله و دعوتنامه، رو گرفت صفحه‌ای از مقاله موردنظر که شامل ذکر حمایت بنیاد ملی نخبگان از مقاله است، رو گرفت بلیط و رو گرفت برابر اصل شده روادید است.
طالبی بیان کرد: پس از ارسال فرم و مستندات، بررسی کارشناسی مبنی بر بهره‌مندی متقاضی از آئین‌نامه اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان نخبه و استعداد برتر و احراز پویایی وی، طرح درخواست و پرونده در جلسه شورای کارشناسی برای تأیید، بررسی کارشناسی انجام خواهد گرفت که پس از تأییدهایی در شورای نخبگان و اعلام به معاونت پشتیبانی بنیاد، 60 درصد کمک هزینه به حساب بانک متقاضی توسط امور مالی بنیاد واریز خواهد شد.
طالبی خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نظر به همان حساب بانکی که متقاضی از طریق آن کمک هزینه ماهیانه دانشجویی را دریافت می‌کند، واریز می‌شود.
مدیر امور نخبگان بنیاد نخبگان یزد در مورد دریافت 40 درصد باقیمانده کمک هزینه مسافرت علمی نخبگان عنوان کرد: برای این امر متقاضی باید درخواست خود و مستندات مورد نیاز را به بنیاد ارسال کند که این مستندات شامل مستندات همایش به یکی از سه روش رو گرفت جلد، فهرست، صفحه اول مقاله و ذکر حمایت بنیاد ملی نخبگان در مقاله مورد نظر در کتابچه همایش، نشانی الکترونیکی دسترسی به مقاله در صورتی که مقاله به طور آنلاین قابل مشاهده باشد و لوح فشرده همایش همچنین رو گرفت برابر اصل شده گذرنامه به همراه مهر ورود و خروج( در صورتی که محل برگزاری همایش خارج از کشور باشد) و بلیط ابطال شده رفت و برگشت است.
وی افزود: پس از بررسی کارشناسی و تأیید نهایی دبیر شورای نخبگان و اعلام به معاونت پشتیبانی بنیاد، 40 درصد باقیمانده کمک هزینه مسافرت علمی به حساب بانکی متقاضی که از طریق آن کمک هزینه ماهانه دانشجویی را دریافت می‌کند، واریز می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول