اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فرودگاه‌های مازندران:

امنیت فرودگاه‌های مازندران بدون مشکل تامین می‌شود‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فرودگاه‌های مازندران گفت: تامین امنیت فرودگاه‌های مازندران از زمانی که به فرمان امام راحل برعهده سپاه گذاشته شد بدون هیچ مشکلی تامین شده است.

امنیت فرودگاه‌های مازندران بدون مشکل تامین می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید آیت الله موسوی ظهر امروز در دیدار تعدادی از کارکنان حفاظت فرودگاه‌های مازندران با نماینده ولی فقیه در مازندران از انجام حداقل 30 پرواز برون‌مرزی و داخلی در فرودگاه‌های مازندران خبر داد.
سید آیت الله موسوی اظهار داشت: تامین امنیت فرودگاه‌های مازندران از زمانی که به فرمان امام راحل برعهده سپاه گذاشته شد بدون هیچ مشکلی تامین شده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تامین امنیت یک عبادت محسوب می‌شود، گفت: در کشور اگر فیلتری به نام حفاظت و امنیت نباشد بسیاری از کارها بی‌نتیجه خواهد بود.
آیت الله نورالله طبرسی بیان داشت: حفاظت از حمل و نقل هوایی از بعد اجتماعی و سیاسی دارای اهمیت خاصی است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان از طریق ترورهای کور قصد ضربه زدن به نظام را دارند، خاطرنشان کرد: وارد شدن از این بخش شاید به ظن دشمنان انقلاب برای آنها آسان‌تر باشد، اما با حضور همه‌جانبه نیروهای حفاظت فرودگاه دشمنان در این بخش نیز ناکامی‌هایی داشتند.
طبرسی اختلال در امنیت پرواز کشور را یکی از راه‌های ضربه زدن دشمنان به کشور برشمرد و گفت: ضربه‌زدن به آبرو و حیثیت نظام از سوی دشمنان از این طریق برنامه حساب شده‌ای است که باید نیروهای این بخش هوشیارانه کار کنند.
این مسئول با اعلام اینکه بعد از صدور فرمان امام راحل مبنی بر واگذاری امنیت و حفاظت پرواز به سپاه مشکل خاصی در این زمینه ایجاد نشده، اضافه کرد: غفلت از نظر تامین امنیت هوایی خسارتی جبران‌ناپذیر به بار می‌آورد.
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با بیان اینکه برخورد مساوی و همسان با همه مسافران و احترام گذاشتن به آنان نیز باید مورد توجه قرار گیرد، اذعان داشت: باید به گونه‌ای انجام وظیفه شود که افرادی که مشکل دارند در مدار امر به معروف هدایت شوند.
مازندران سه فرودگاه فعال در شهرهای ساری، نوشهر و رامسر دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول