اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه معلولان هرمزگان:

بهزیستی در برخی‌ بخش‌ها دچار کم‌کاری است

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه معلولان هرمزگان با بیان اینکه بهزیستی در برخی‌ بخش‌ها دچار کم‌کاری است، گفت: در این سازمان افرادی وجود دارند که تنها تظاهر به کار کردن می‌کنند.

بهزیستی در برخی‌ بخش‌ها دچار کم‌کاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدحسن استاد شامگاه شنبه در جمع مسئولان بهزیستی با بیان اینکه امام خمینی (ره)‌ می‌فرمایند هر کس در کسوت کارمند بهزیستی، به معلولان خدمت نکند خائن است، اظهار داشت: متاسفانه باید گفت که جامعه هدف، به نحوی فراموش شده است.
وی با اشاره به تودیع و معارفه مدیران کل بهزیستی هرمزگان افزود: انجمن جامعه معلولان استان در پی تجلیل از بازیار رئیس سابق بهزیستی استان با تهدیدها و فشارهایی روبه‌رو شده است.
رئیس انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان با بیان اینکه جامعه معلولان استان از کسی دفاع کرده که مسبب تحولاتی شگرف در حوزه معلولان شده است، ادامه داد: مدیر سابق بهزیستی رضایت جامعه معلولان و جامعه هدف را جلب کرد که این امر برای معلولان بسیار مهم است.
استاد با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر توقع جامعه هدف و جامعه معلولان در پی اجرای برنامه‌های بهزیستی هرمزگان ارتقا یافته، افزود: این امر حاصل ارتقا ظرفیت ذهنی سازمان نیز است.
وی در ادامه با بیان اینکه حمایت مدیرکل سابق بهزیستی از جامعه معلولان مناسب بوده است، ادامه داد: وی در امر تامین اعتبارات برای درمان زخم بستر بیماران ضایع نخاعی نهایت تلاش را کرد به نحوی که جان برخی از این بیماران نجات پیدا کرد.
استاد با بیان اینکه بهزیستی به مدیران خدمتگزار احتیاج دارد، اضافه کرد: جامعه معلولان زمانی آرزوی بیان مشکلات خود را در رسانه‌ها و دیگر مراجع داشت و طی ماه‌های اخیر مشکلات این جامعه و جامعه هدف در سراسر روزنامه‌ها بازگویی شد که این امر به راه‌های نسبتا مطلوبی ختم شد که آن نیز رفاه بیشتر معلولان و مددجویان بوده است.
رئیس انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان با بیان اینکه بهزیستی دچار کم‌کاری در برخی‌ از بخش‌ها است، تصریح کرد: امروز بهزیستی نیاز به تلنگر دارد چرا که بعضا در این سازمان افرادی وجود دارند که تنها تظاهر به کار کردن می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول