اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

تکریم مقام کودک از اهم کارهای بهزیستی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: از مهمترین ایده‌های این سازمان، تکریم مقام کودک است که روز جهانی کودک بهترین زمان برای نشان دادن جایگاه کودکان در جامعه است.

تکریم مقام کودک از اهم کارهای بهزیستی است
محمود محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت برگزاری همایش دوچرخه‌سواری ویژه کودکان شش ساله مهد‌های کودک اظهار داشت: همایش دوچرخه‌سواری  کودکان به مناسبت روز جهانی کودک با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان، برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کودکان و اولیای آنها در  شهرستان‌های استان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه از اقدامات بعدی بهزیستی، برگزاری دوره‌های بازدید کودکان مهدکودکی با مسئولان دستگاه‌های مختلف دولتی است، تصریح کرد: این‌گونه بازدیدها علاوه بر ایجاد جرقه‌های شغلی در کودکان از همان سنین پایین، توجه هر چه بیشتر مسئولان را نیز روی این قشر از جامعه به همراه دارد.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: از دیگر اقدامات این سازمان ایجاد واحد کار برای آشنا کردن کودکان با حقوق و مزایای اجتماعی آنها است که این امر در بسیاری از مواقع تاثیرات بسزایی بر والدین آنها نیز دارد.
وی افزود: برگزاری دوره‌های ویژه اولیا برای آموزش مهارت‌های زندگی خاص از دیگر ایده‌های سازمان بهزیستی است که در این دوره‌ها مربیان چگونگی رفتار اولیا را به کودکان خود آموزش می‌دهند.
محمدزاده ادامه داد: به یاد داشته باشیم که آموزش‌های ویژه کودکان به تنهایی پاسخگوی نیاز آنها نیست و اولیا نیز باید دوره‌های آموزشی ویژه‌ای را در ارتباط با کودکان خود پشت سر بگذارند.
وی در ادامه صحبت‌های خود آموزش‌های دوره پیش‌دبستانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این آموزش‌ها در استان اصفهان هم‌اکنون 17درصد است که البته آمار‌های هر سال نشان‌دهنده افزایش اهمیت این مورد در بین خانواده‌های اصفهانی است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول