اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد:

استفاده از راویان سرشناس و زبده در کاروان‌های راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان بر حضور و استفاده از راویان سرشناس و زبده در کاروان‌های راهیان نور تاکید کرد.

استفاده از راویان سرشناس و زبده در کاروان‌های راهیان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذکرالله کاظمی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگی فرمانداری زنجان اظهار داشت: در مدت یک ماه که از آغاز سال تحصیلی می‌گذرد اقدامات بسیار خوبی در مدارس و دانشگاه‌های استان صورت گرفته است.
وی برگزاری جلسات شورای فرهنگی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: برگزاری چنین جلساتی کمک شایانی به پیشرفت مسائل فرهنگی در شهرستان زنجان می‌کند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی و هفته دفاع مقدس اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: برگزاری همایش پیاده‌روی د‌ر استان زنجان نیز یکی از اقدامات بسیار خوبی بوده که با هماهنگی مردم و مسئولان صورت گرفته است.
وی اذعان داشت: همایش پیاده‌روی که در هفته گذشته در استان زنجان و به تبع آن در شهرستان زنجان برگزار شد یک رکورد‌شکنی در سطح کشور بوده و با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.
کاظمی با بیان اینکه برگزاری همایش پیاده روی همگانی با همکاری ارگان‌های مختلف در استان صورت گرفته است، ادامه داد: نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی و تربیت بدنی را از جمله ارگان‌هایی هستند که در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام داده و موجب با شکوه برگزار شدن این همایش شده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برگزاری اردوهای راهیان نور اضافه کرد: در صورتی که راویان مناسبی برای دانش‌آموزان شرکت کننده در این اردوها انتخاب شود در آینده این افراد تبدیل به یک راوی بسیار مناسب می‌شوند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان همچنین با اشاره به بحث گسترش اقدامات فرهنگی در شهرستان یادآور شد: مسئولان ذی‌ربط در این زمینه باید تلاش های لازم را انجام دهند.
وی همچنین با تاکید بر بحث مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در جامعه یادآور شد: باید آگاه‌سازی‌های لازم در خصوص این مسئله در جامعه ایجاد شود.
کاظمی همچنین با اشاره به برخی از تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با جنگ نرم دشمن ادامه داد: این امر اهمیت موضوع جنگ نرم را نشان می‌د‌هد.
وی خاطر نشان کرد: باید مسئولان اجرایی و ذی‌ربط در زمینه جنگ نرم اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر هفته پیوند اولیا و مربیان است، ادامه داد: مسئولان فعال در آموزش و پرورش باید اقدامات لازم را در زمینه ارتباط هرچه بهتر این اولیا مدرسه و والدین کودک انجام دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول