اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

پیشگیری از جرم ماموریت مهم پلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان گفت: پیشگیری از جرایم، آسیب‌ها و معضلات مبتلابه سرلوحه ماموریت‌های ناجا است.

پیشگیری از جرم ماموریت مهم پلیس است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی بعد از ظهر امروز در جمع فرهیختگان و سازمان‌های مردم‌نهاد استان، اظهار داشت: امروزه برقراری ارتباط با چهره‌ها و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و دعوت آنها در جلسات و نشست‌های تخصصی به منظور استفاده بهینه از اندیشه‌های آنان در راستای پیشبرد ارتقای سطح آموزش همگانی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه از ضروریات است.
وی افزود: ایجاد ارتباط و تبادل نظر با متولیان امور فرهنگی و اجتماعی به ویژه نخبگان و فرهیختگان و سازمان‌های مردم‌نهاد سر لوحه کار پلیس در راستای ماموریت‌های ناجا برای کاهش و پیشگیری از جرایم، آسیب‌ها و معضلات مبتلابه قرار دارد.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس مظهر امنیت، نظم‌بخشی، نماد اقتدار و حیثیت در عرصه افکار عمومی است، خاطرنشان کرد: اقتدار پلیس تجلی‌بخش تأمین نظم و استقرار امنیت است و هویت مدنی و اجتماعی پلیس در حیطه عمل و رفتار پلیس ظاهر می‌شود.
وی با تصریح بر اینکه پلیس حافظ نظم و امنیت اجتماعی است، اذعان داشت: تولید امنیت با مشارکت مردم و حضور فعال آنان در صحنه‌های اجتماعی محقق می‌شود.
قائدرحمتی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری مینی بر اینکه اهمیت نیروی انتظامی را باید در اهمیت امنیت اجتماعی دانست، اذعان داشت: هر اندازه که امنیت برای یک ملت و کشور مهم است به همان اندازه باید برای حافظان امنیت که مظهر برجسته آن نیروی انتظامی هستند اهمیت قائل شد و امنیت در یک کشور، چه امنیت اجتماعی و مدنی و امنیت روانی و اخلاقی، یکی از پایه‌ها و ارکان اصلی پیشرفت و قوام سربلندی کشور است.
وی افزود: نیروی انتظامی با توکل بر خداوند متعال و در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری با هوشیاری، افزایش قدرت، اشراف اطلاعاتی و شناخت عرصه‌های جدید حضور دشمن و همچنین ارتقای توانمندی، افزایش کارآمدی و بهره‌گیری از امنیت نرم‌افزارانه و قدرت بازدارندگی و اقدام‌های پیشگیرانه به دفاع از امنیت مردم پرداخته و همواره گام‌های مهمی را در راستای توسعه آرامش شهروندان برداشته است.
رئیس پلیس گیلان با اشاره به فعالیت پلیس در نیمه نخست امسال، ابراز داشت: نیروی انتظامی در راستای رسالت اصلی خود به عنوان بازوی اجرایی کشور در کنار دیگر نهادها، برقراری هرچه بهتر امنیت اجتماعی را سرلوحه اقدام‌های خود قرار داده و بر این باور است که نیل به این هدف در پرتو تبیین علمی موضوع و مشارکت تمام سازمان‌ها و نهادهای مسئول و توانمندی‌های بالقوه جامعه امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول