اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار اردل؛

زنگ صادرات در مدارس اردل نواخته شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار شهرستان اردل زنگ صادرات در مدارس این شهرستان نواخته شد.

زنگ صادرات در مدارس اردل نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از  اردل، فیروز خسروی فرماندار شهرستان اردل پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ صادرات در هنرستان رازی اردل در سخنانی با اشاره به جایگاه صادرات در توسعه هر جامعه اظهار داشت: هیچ جامعه‌ای بدون توجه به مقوله مهم صادرات نمی‎تواند به توسعه و رشد مورد انتظار دست یابد.
وی تصریح کرد: صادرات حلقه تکمیل کننده توسعه در هر جامعه به شمار می‌رود به گونه‎ای که در غیاب آن توسعه اتفاق نیفتاده و یا ناقص خواهد بود.
فرماندار اردل دنیای امروز را دنیای رقابت برای تسخیر بازارها عنوان کرد و افزود: در کشور ما در بسیاری زمینه‌ها استعدادها و ظرفیت‌های لازم برای حرکت به این سمت و دستیابی به بازارهای کشورهای مختلف در منطقه و حتی فراتر از آن وجود دارد که باید در این زمینه بیش از پیش تلاش و همت کرد.
خسروی تصریح کرد: صادرات در واقع برقراری ارتباط با بازارهای آن سوی مرزها در راستای به مصرف رساندن کالاهای تولیدی است که این در واقع نقطه آغاز رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه محسوب می‌شود.
وی به ظرفیت‌های بسیار خوب این شهرستان در راستای توسعه اشاره کرد و گفت: این شهرستان در بخش‌های مختلف ظرفیت تولید و صادرات کالا به بازارهای خارجی را دارد که باید با تلاش و همت مضاعف به منظور افزایش سهم شهرستان در صادرات استان حرکت و اقدام کنیم.
محمد اسدی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل نیز هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ صادرات در میان اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان به عنوان مدیران و آینده‌سازان کشور عنوان کرد و افزود: توسعه و افزایش صادرات و توجه به جایگاه صادرات در توسعه جامعه، نیازمند فرهنگ‎سازی در بخش‌های مختلف از جمله نظام آموزشی، اداری و اجرایی است.
وی تصریح کرد: با فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ صادرات، صادر کننده از جایگاه و منزلت لازم برخوردار خواهد شد و جامعه صادرات را به عنوان عنصری حیات بخش ملی تلقی خواهد کرد.
به گفته اسدی صادرات از آنجا که باعث افزایش درآمد ملی، در آمد سرانه و رفاه اجتماعی می‌شود، در نظام اقتصادی و اجتماعی هر جامعه از اهمیت و جایگاه ممتازی برخوردار است.
زنگ صادرات با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان اردل امروز در هنرستان رازی این شهرستان نواخته شد. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول