اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

لزوم پرداخت هزینه درمانی ایثارگران در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارات این استان هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل خود را می‌پردازند.

لزوم پرداخت هزینه درمانی ایثارگران در ادارات کهگیلویه و بویراحمد
مرتضی رهنما ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: علت استقبال نکردن برخی مدیران کل در استان کهگیلویه و بویراحمد از قانون پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل در ادارات خود، عدم آگاهی آن‌ها از چنین قانونی بوده که با پیگیری‌های انجام شده این مدیران توجیه شدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این قانون در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در دو مرحله توسط رئیس‌جمهوری به ادارات و دستگاه‌های دولتی ابلاغ شده ولی به دلایلی که گفته شد روند اجرای دقیق این قانون در استان کهگیلویه و بویراحمد کند بوده است.
وی بیان داشت: برخی مدیران نحوه اجرای این قانون را مبهم می‌دانستند که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و توجیه مدیران، ابهامات برطرف شده و اکنون عزم مسئولان و مدیران میانی برای ارائه این خدمت ناچیز به جامعه گرانقدر ایثارگر جزم شده است.
رهنما ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد این افتخار را دارد که 22 درصد از جمعیت خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و خاک پاک این مرز و بوم به جبهه‌های جنگ تحمیلی و سنگرهای دفاع مقدس فرستاده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اقدامات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان را در خدمتگزاری به جامعه شایسته ایثارگری قابل تقدیر دانست و ابراز داشت: ایثارگران این استان از احترام بسیار خوبی در میان مسئولان و مردم برخوردارند که در این زمینه مسئولان از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به این قشر شایسته و ارزشمند دریغ نمی‌کنند.
رهنما تجربیات و آموخته‌های این عزیزان متعهد، ولایت‌مدار و فداکار را گنجینه‌های این مرز و بوم دانست و عنوان کرد: نباید اجازه دهیم این گنجینه‌ها در گوشه‌ای از جامعه به حاشیه برود و این افکار بسیجی نشات گرفته از اندیشه‌های پاک امام راحل و رهبری عزیز بدون استفاده بماند.
رهنما تاکید کرد: باید تلاش کنیم، خاطرات ارزشمند، شیرین و زیبای ایثارگران و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس زبان به زبان، چهره به چهره و سینه به سینه تبیین و به نسل‌های بعد منتقل شود.
این مسئول اذعان داشت: عزت و شرف ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است که خدمت به این فداکارانی که جان و آرامش خود را برای آرامش و عزت به دیگران هدیه کردند هر چه‌قدر هم که باشد ناچیز است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول