اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

ایثارگران بخشی از هویت ملی کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: ایثارگران بخشی از هویت ملی کشور محسوب می‎شوند.

ایثارگران بخشی از هویت ملی کشور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین نافیان سه‌شنبه شب در نشست بررسی راهکارهای اشتغال ایثارگران این استان، اظهار داشت: حل مشکلات جامعه ایثارگران نیازمند تعامل بهینه مابین دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی و امور ایثارگران است.
وی افزود: دغدغه اشتغال ایثارگران و فرزندان شهدا باید به بدنه دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی وارد شود تا بتوانیم با انتخاب بهترین راه‌حل ممکن زمینه اشتغال ایثارگران را فراهم کنیم.
نافیان تأکید کرد: ساز و کار شاغل شدن فرزندان شهدا و ایثارگران نیازمند تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خصوصی و دولتی است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت زمینه لازم را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است، گفت: دولت با ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند، اما سرمایه‌گذاران در حق دولت کم‌لطفی کرده و کسانی را استخدام می‌کنند که حتی از کارایی کمتری نسبت به ایثارگران برخوردار هستند.
نافیان با بیان اینکه براساس قانون باید 25 درصد از استخدام شدگان در شرکت‌ها از جامعه ایثارگران انتخاب شده باشد، گفت: باید مدیران کارخانه‌ها و کارفرمایان خود را ملزم به رعایت قانون بدانند.
وی با اشاره به اینکه در اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران بالای 50 درصد مشکلی وجود ندارد، گفت: عمده مشکل فراروی استخدام در بحث استخدام فرزندان جانبازان 25 درصد، خواهران و برادران شهدای دارای تحصیلات دیپلمه و کمتر از آن و مجموع رزمندگانی که بیش از دو سال سابقه جبهه دارند اما هیچ گونه شرایط استخدامی و مهارت خاصی ندارند، است.
نافیان در ادامه رسالت سنگین بنیاد شهید و امور ایثارگران را حفظ، ترویج و انتقال فرهنگ شهادت، ایثار و فداکاری برشمرد و گفت: برهمین اساس باید از تجربیات ایثارگران، خانواده‌های شهدا و جانبازان استفاده کرد تا فرهنگ و روحیه ایثارگری را حفظ و انتقال داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به ماموریت‌های بنیاد در زمینه بازسازی و مرمت گلزار شهدا، مسکن ایثارگران، امر بهداشت و درمان و مسائل فرهنگی اظهار داشت: باید برابر قوانین و مقررات، پیگیر مشکلات ایثارگران باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول