اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

تجدید ‌بیعت ایثارگران کرمانشاه با رهبر ایثارگر

خبرگزاری فارس: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان استان کرمانشاه باردیگر با رهبر معظم انقلاب به عنوان بزرگ‌ جانباز و ایثارگر انقلاب تجدید دیدار و پیمان کردند.

تجدید ‌بیعت ایثارگران کرمانشاه با رهبر ایثارگر
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان روزگذشته در سالن بزرگ امام خمینی(ره) کرمانشاه موفق به دیدار رهبر فرزانه خود شدند.
دیداری عمیق و با معنا از آن جهت که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب به اوضاع کرمانشاه در طول جنگ تحمیلی از نزدیک آشنا بودند و با علم و آگاهی کامل از رشادت‌ها و دلاوری‌های ایثارگران این مرز و بوم با آنها به گفت‌وگو و درد و دل پرداختند.
این دیدار پیش از این در بحبوحه جنگ اتفاق افتاد اما دیروز کسانی به دیدار رهبرشان دعوت شده بودند که 23 سال برای این لحظه انتظار می کشیدند؛ جانبازانی که عضوی از بدن خود را برای حفظ نظام اسلامی و پایداری ولایت فقیه تقدیم کرده بودند.
برخی با دست‌های مجروح و قطع شده اما با دلی سرشار و مملو از عشق در دیدار رهبرشان حاضر شده بودند؛ جانبازی که دو دستش از ناحیه مچ قطع شده بود با چنان شوقی نگاهش را به چهره رهبر معظم انقلاب دوخته بود که گویی تمام توان دست‌هایش را به دیده‌هایش داده بود؛ دست نداشت ولی عشق و بصیرت در چشم‌های او موج می‌زد.
دیروز همان مردان و زنانی به دیدار رهبر انقلاب نائل شدند که به عنوان نخستین مدافعان این مرز و بوم در شهر قصرشیرین مقابل هجوم دشمن ایستادند و آخرین ضربه را نیز در عملیات مرصاد به منافقان کوردل وارد کردند.
آنها آمده بودند تا بگویند با نخستین فرمان جهاد رهبرشان تا آخرین قطره خون مبارزه خواهند کرد.
پدران و مادرانی که دیروز در سالن امام خمینی گرد هم آمده بودند شهید خود را نه فرزند خویش بلکه فرزند ایران و انقلاب می‌پنداشتند.
فرزندان شهدا فقدان پدر را با عشق و علاقه به پدر معنوی خود معامله کرده بودند و به خود افتخار می‌کردند که در شکوه عظمت کشور و پایداری نظامی که بر پایه ولایت فقیه استوار شده سهمی دارند اما اشتیاق دیدار رهبر خواست ایثارگران و خانواده‌هایی‌ که در سالن امام جمع بودند نمی‌شد. بسیاری از مردم پس از اطلاع از حضور معظم‌له خود را به مقابل درب سالن رسانده بودند و امید داشتند تا شاید به محضر مبارک رهبر شرف‌یاب شوند و شور و اشتیاق خود را به آقا نشان دهند شوری و اشتیاقی که تنها به جمعیت خیابان‌های اطراف سالن امام خمینی منحصر نبود محدوده پادگان لشکر 81 زرهی ارتش که محل بعدی حضور رهبر انقلاب بود نیز مملو از خیل مشتاقانی بود که اگر ساعت‌ها به تماشای سیمای رهبرشان بنشینند باز هم عطش دیدار آنها را به دنبال یار می‌کشاند.
--------------------
مهدی تاجدینی
--------------------
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول