اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد:

افزایش حمایت‌ها از جانبازان و ایثارگران

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: مسئولان باید برای افزایش حمایت‌ها از قشر جانباز و ایثارگر جامعه بیش از گذشته همکاری کنند.

افزایش حمایت‌ها از جانبازان و ایثارگران
محمود ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این قشر از جامعه در طول هشت سال جنگ تحمیلی حتی سال‌های بعد و قبل از آن برای صیانت از وطن جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند از این رو باید در راستای بهبود وضعیت زندگی آنها همه دستگاه‌ها همکاری کنند.
وی افزود: جانبازان به دلیل روبه‌رو بودن با مشکلات روحی و روانی به انجام مشاوره و کمک‌هایی از این قبیل نیاز جدی دارند بر این اساس باید در راستای ارائه این قبیل خدمات و تسهیل امور مختلف‌شان به آنها بیش از پیش وارد عمل شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در صورتی که جانبازان ایثارگران و ... با مشکلات معیشتی روبه‌رو باشند و در طول سال‌های گذشته مورد غفلت واقع شدند باید همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداران و بخشداران در راستای معرفی افراد فوق به این نهاد اقدام کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه جانبازان، ایثارگران و ... وارثان انقلاب هستند، ادامه داد: برای اینکه میهن اسلامی‌مان از انواع گزندهای سیاسی، اجتماعی و ... آسیب ندیده و در حاشیه قرار نگیرد باید جایگاه ارزنده‌ای برای این قشر از جامعه در نظر گرفته شود و تجارب آنها در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب استفاده شود.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای تحول اجتماعی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دستگاه برای نیمه دوم سال عنوان کرد و افزود: برنامه‌های زیاد و متنوعی توسط وزیر طراحی شده است که برای اجرایی شدن به بازبینی نیاز دارد که باید در این راستا فرمانداران هم وارد عمل شوند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه زیرمجموعه خود را پرداختن به حقوق شهروندی و الزامات آن عنوان کرد و گفت: برای عملی شدن این موضوع مانند سایر موارد همه دستگاه‌ها به ویژه فرمانداران و بخشداران باید برنامه‌ریزی کنند تا در جامعه نسبت به تحقق آن بسترسازی شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول