اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مسکن مهر جوانان را به ازدواج ترغیب کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مسکن مهر و خانه‌دار شدن جوانان آنها را به ازدواج ترغیب کرده است.

مسکن مهر جوانان را به ازدواج ترغیب کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در دیدار با اهالی بخش هشتجین خلخال اظهار داشت: دولت با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور طرح‌هایی چون مسکن مهر را در اولویت قرار داده است چرا که عملیاتی شدن این طرح‌ها به افزایش همگرایی اجتماعی و تقویت نظام خانواده کمک کرده است.
وی اجرای طرح مسکن مهر را گامی بسیار مهم در راستای خانه‌دار شدن افراد و خانواده‌های فاقد مسکن و یک طرح موفق در کشور اعلام و پیشرفت کاری این طرح را در شهر هشتجین مطلوب دانست.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه وحدت شیعه و سنی در منطقه هشتجین خلخال مسبب یاس دشمنان است، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی موجود مردم منطقه خورش رستم و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز جمعیت شیعه و سنی منطقه از گذشته سبب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی در ایجاد تفرقه مابین فرق اسلامی در این منطقه شده و این وحدت و همدلی همچنان باید ادامه داشته باشد.
صابری محرومیت‌زدایی را از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده استانداری در سال جاری اعلام و با تاکید بر اینکه در توزیع اعتبارات استانی به توسعه روستایی توجه ویژ‌ه‌ای شده برای تامین اعتبار مورد نیاز فاز دوم مصلای نماز شهر هشتجین، آغاز عملیات اجرایی سد شهید عمران پستی و حل مشکل شوری آب شرب شهر هشتجین با انتقال آب از این سد قول مساعد داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در سفر خود به هشتجین به روستاهای سجهرود و آهو از توابع بخش خورش رستم سفر کرده و با حضور در جمع خانواده ‌ای داغدیده حادثه رانندگی دلخراش جاده هشتجین از آنان دلجویی کرد.
صابری در ادامه از روند عملیات اجرایی راه خلخال - درام نیز بازدید کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول