اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی تنکابن خبر داد:

بهره‌برداری از 645 واحد مسکن مهر در تنکابن

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی تنکابن از بهره‌برداری 645 واحد مسکونی مسکن مهر در حال احداث تا پایان سال ‌جاری در تنکابن خبر داد.

بهره‌برداری از 645 واحد مسکن مهر در تنکابن

حمیدرضا ربیع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: 645 واحد مسکونی طرح مسکن مهر به صورت دولتی و خودمالکی در شهرستان تنکابن در حال احداث هستند که 94 واحد آن خودمالکی بوده و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند و بقیه در مراحل سفت‌کاری هستند که تا پایان سال‌ جاری افتتاح می‌شوند.
وی مهم‌ترین مزیت مسکن مهر را کیفیت ساخت آن برشمرد و تصریح کرد: احداث این واحدها با نظارت نظام مهندسی ساختمان، ناظران مسکن و شهرسازی و مهندس ناظر انجام می‌شود.
ربیع‌پور ادامه داد: در مورد بهره‌گیری از تزئینات اضافی و استفاده از امکانات فوق برنامه مسکن مهر، خریداران می‌توانند با هماهنگی برای ارتقای آنها از انعطافی که در ساخت پروژه وجود دارد با هماهنگی مجری پروژه اقدام کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: مسکن و شهرسازی با ایجاد نظام مهندسی با واگذاری بخشی از نظارت به مردم سعی کرده تا با بومی سازی جلوی ساخت و سازهای ناهمگون با طبیعت مناطق را به مدد استفاده از تخصص مهندسان بومی بگیرد.
رئیس مسکن و شهرسازی تنکابن با اشاره به اینکه پس از تنکابن که قبلا طرح تفضیلی آن تهیه شده بود، طرح تفضیلی شش شهر کلارآباد، سلمانشهر، عباس آباد، نشتارود، خرم آباد و شیرود در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: بحث شهرسازی برای مهم‌تر از بحث مسکن است زیرا اگر شهری با اصول مهندسی، معماری و استاندارد بسازیم به‌خودی خود ساخت و ساز آن به‌ویژه در بخش مسکن نیز دارای نظام و اصول مهندسی می‌شود.
وی اذعان داشت: در این راستا سعی شده ارتباط مسکن و شهرسازی با شهرداری‌ها بیشتر و سطح تعامل با آنها افزایش یابد تا با سیاست‌گذاری و مشاوره، آنها را در ایجاد شهری با اصول معماری صحیح اقدام کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول