اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

نیمی از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نکا خودمالکی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: 2 هزار و 750 واحد مسکن مهر در نکا در حال احداث است که از این تعداد یک هزار و 400 واحد مسکن مهر دولتی و یک هزار و 350 واحد نیز به خودمالکان اختصاص دارد.

نیمی از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نکا خودمالکی است
رضا آزادی کناری در  حاشیه بازدید از روند ساخت مسکن مهر در نکا در گفت‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: با درایت دولتمردان و همکاری شرکت‌های تعاونی، ساخت و ساز مسکن رونق گرفته و بسیاری ازافراد فاقد مسکن دارای مسکن شده‌اند و رضایت‌مندی حاصل شده است.
وی از احداث 2 هزار و 750 مسکن مهر در شهرستان نکا خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه مسکن مهر با اعتبار در نظر گرفته شده در کنار شهرک شهید عباسپور نکا در دست ساخت است که روند رو به رشدی را دارا است و تا اوایل سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.
آزادی بیان داشت: در مجموع 2 هزار و 750 واحد مسکن مهر در نکا در حال احداث است که از این تعداد یک هزار و 400 واحد مسکن مهر دولتی و یک هزار و 350 واحد نیز به خود مالکان اختصاص دارد.
وی یادآور شد: دولت اهتمام ویژه‌ای به اشتغال، مسکن و رفع بیکاری در جامعه دارد و مصمم است تا سال 92 پرونده مسکن را به جایگاه روشن رسانده و نیازها را به‌روز کند.
فرماندار نکا خاطرنشان کرد: در سال 89 تعداد 2 هزار و 500 سهمیه وام مسکن در نکا داشتیم که همه استفاده شد و یک هزار و 500 نفر دیگر نیز اضافه شد.
وی شرایط استفاده از مسکن مهر را همچون گذشته عدم اخذ وام مسکن، متأهل بودن و سرپرست خانوار بودن، درآمد پایین و حداقل پنج سال سکونت در محل احداث مسکن عنوان کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده و استفاده از تسهیلات همه جوانان فاقد مسکن می‌توانند با ثبت نام در قالب مسکن مهر صاحب خانه شوند.
آزادی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب، ارائه مسکن همچون تلفن به‌ روز شده و هر داوطلب خواهان مسکن، به‌روز مسکن خود را تحویل بگیرد و هیچ جوان جویای مسکن نداشته باشیم.
فرماندار نکا هدف از این بازدید سرزده را بررسی از چگونگی روند در حال ساخت مسکن مهر و گفت‌وگو با پیمانکاران اعلام کرد و یادآور شد: در این بازدید از نحوه فعالیت آنها اطلاع حاصل شد و برای ارائه خدمات مطلوب‌تر  تذکرات و رهنمودهای لازم داده شد.
آزادی تامین مسکن برای همه افراد جامعه را از اولویت برنامه‌های دولت عنوان کرد و افزود: باید کاری کنیم اقشار کم درآمدی که توان ساخت مسکن را ندارند با استفاده از تسهیلات  صاحب خانه شده و قیمت‌های مسکونی را با قیمت مناسب در اختیار آنان قرار دهیم.
وی اظهار امیدواری کرد که هر یک از مسئولان در این رابطه فعال‌تر از گذشته وارد شده و برای رفع مشکلات احتمالی تلاش کند تا این واحدها در زمان مقرر تحویل مردم شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول