اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

نیروهای امنیتی در تأمین امنیت کرمان موفق بودند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی با همکاری هم، زمینه برقراری امنیت و کاهش ناامنی‌ها در استان کرمان را در دستور کار قرار دادند و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند.

نیروهای امنیتی در تأمین امنیت کرمان موفق بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط ‌عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در جمع گروهی از استادان و دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی که با هدف آموزش محورشناسی و شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها به استان کرمان سفر کردند، اظهار داشت: کرمان یکی از غنی‌‌ترین و پهناورترین استان‌های کشور با مردمانی متدین، صبور و خونگرم است.
وی با بیان اینکه خداوند نعمت‌های فراوانی را به این استان عطا کرده است، افزود: استان کرمان با 183 هزار کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی بالغ بر 3 میلیون نفر و وجود 24 هزار کیلومتر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی یکی از بزرگ‌ترین کریدورهای مواصلاتی کشور است.
استاندار کرمان بیان کرد: این استان با تولید انواع محصولات کشاورزی، باغی و زراعی مقام نخست را در تأمین بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز کشور خواند و بیان داشت: برگزاری جشنواره‌های گل محمدی، جشنواره خرما و گردو تنها گوشه‌ای از نعمت‌های خدادادی این استان است که برای معرفی این محصولات ارزشمند بر گزار می‌شود.
نجار امنیت را مهم‌ترین وظیفه حاکمیت دانست و افزود: بر همین اساس نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی با همکاری هم، زمینه برقراری امنیت و کاهش ناامنی‌ها در استان را در دستور کار خویش قرار دادند و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند.
وی خشکسالی‌های چند ساله اخیر و مجاورت با کویر و پیشرفت بیابان‌ها را تهدیدی برای استان کرمان برشمرد و گفت: دولت تمام تلاش خود را در زمینه ترغیب کشاورزان به استفاده از روش‌های نوین آبیاری و افزایش تولید محصول در واحد سطح و کاهش مصرف انرژی به کار گرفته است.
گروه محورشناسی دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی به بیان نظرات و سؤالاتی در ارتباط با استان کرمان پرداختند که استاندار به آنها پاسخ داد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول