اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور؛

3 نماینده فوتبال مازندران میزبان حریفانند

خبرگزاری فارس: در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه و جمعه 21 و 22 مهرماه سه نماینده مازندران به مصاف حریفان می‌روند.

3 نماینده فوتبال مازندران میزبان حریفانند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در این هفته هر سه نماینده استان نساجی قائمشهر، صنعت ساری و سایپا شمال قائمشهر از ساعت 15 میزبان حریفان خود هستند.
تیم نساجی قائمشهر که در هفته گذشته در برابر میزبان خود پاس همدان دو بر یک شکست را پذیرا شد در این هفته در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم کاوه تهران است.
در دیگر مسابقات این هفته دو تیم سایپا شمال قائمشهر و صنعت ساری دو نماینده مازندران در روز جمعه 22 مهر نیز میزبان حریفانی از مشهد و شیراز هستند.
تیم سایپای شمال که در هفته گذشته در برابر میزبان خود پیام مخابرات شیراز به تساوی بدون گل دست یافت در این هفته در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان ابومسلم خراسان است.
تیم صنعت ساری که با توجه به مشکل مدیریتی و مالی که در هفته‌های گذشته داشته هنوز موفق به انجام مسابقه‌ای نشد در این هفته با برطرف شدن مدیریت تیم در ورزشگاه 15هزار نفری شهدای ساری به دیدار تیم پیام مخابرات شیراز می‌رود.
با توجه به عدم تعهدات مالی توسط آقایان حسین فارسی و ابراهیم میثاقی باشگاه صنعت ساری با تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان بار دیگر به اداره ورزش و جوانان ساری واگذار شد تا یک سرمایه‌گذار و اسپانسر قوی برای این باشگاه مشخص شود.
در جدول دره‌بندی تاکنون تیم نساجی قائمشهر با سه امتیاز در رده پنجم و سایپا شمال قائمشهر با چهار امتیاز سوم و صنعت ساری نیز هنوز بازی انجام نداد و بدون امتیاز است.
انتهای پیام/خ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول