اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ آزادگان در گفت‌وگو با فارس:

فوتبال ایران از گزینه‌های اصلی صعود به جام جهانی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ آزادگان پیروزی پرگل ایران مقابل بحرین را دلچسب و روحیه‌آور عنوان کرد و گفت: ایران یکی از گزینه‌های اصلی صعود به مرحله نهایی جام جهانی از قاره کهن است.

فوتبال ایران از گزینه‌های اصلی صعود به جام جهانی است
غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازی بسیار خوبی را بازیکنان ملی‌پوش برابر تیم ملی بحرین ارائه دادند و می‌توان به صراحت اعلام کرد که همه بازیکنان در این دیدار نمره بالایی گرفتند.
وی گفت: به نظرم تک تک بازیکنان تکنیک و برنامه کی‌روش سرمربی تیم ملی را در درون زمین به نمایش گذاشتند و با کمترین نقص در طول 90 دقیقه سرتر از حریف بودند.
رئیس سازمان لیگ آزادگان در ادامه گفت: با این بازی خوبی که بازیکنان تیم ملی در این دیدار به نمایش گذاشتند یکی از گزینه‌های اصلی صعود به مرحله نهایی جام جهانی از قاره کهن است.
بهروان تصریح کرد: همه کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند پس از سال‌ها یکی از زیباترین بازی‌های تیم ملی را مشاهده کردند که از هر نظر بازیکنان با کمترین اشتباه ظاهر شدند و موقعیت‌های بازیکنان نیز تبدیل به گل شد.
رئیس هیئت فوتبال مازندران پیروزی پرگل را حق ملی‌پوشان دانست و افزود: بحرین در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده از زمین خارج شویم.
وی اخراج بازیکن ملی‌پوش بحرین را در همان ابتدا بازی از سوی داور مسابقه صحیح و کاملا درست عنوان داشت و اظهار داشت: فکر می‌کنم مدافع ملی‌پوش بحرین فقط برای زدن پای اندرانیک تیموریان رفته بود و به همین خاطر داور با شجاعت کارت قرمز به بازیکن حریف نشان داد.
بهروان از تماشاگران و هواداران تیم ملی که در طول 90 دقیقه بازیکنان و کادر فنی را تشویق کردند و به بازیکنان و کادر فنی  تیم مقابل کاری نداشتند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: این حمایت‌ها از سوی مسئولان و تماشاگران در بازی‌های مهمتر و حساس‌تر نیز ادامه داشته باشد.
وی گفت: با درایت و همت مسئولان، کادر فنی و بازیکنان، ایران را در جام جهانی 2014 برزیل خواهیم دید زیرا تفکرات و اندیشه‌های کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی برای صعود می‌تواند تاثیرات فراوان داشته باشد.
به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی2014  برزیل موفق شد در دیداری پرگل و یک طرفه تیم ملی بحرین را با نتیجه 6 بر صفر در مجموعه یک صد هزار نفری آزادی تهران با شکست بدرقه کند.
تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی هفت امتیازی شد و همچنان صدرنشین گروه خود است.
تیم‌های بحرین، اندونزی و قطر حریفان ایران در این مرحله هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول