اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باخت را توجیه نمی‌کنم؛

ویسی: فقط به اتفاقات فوتبال باختیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از بازی تیمم ناراضی نیستم و معتقدم مقابل ذوب آهن فقط به اتفاقات فوتبال باختیم.

ویسی: فقط به اتفاقات فوتبال باختیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله ویسی جمعه شب بعد از پایان دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری بعد از بازی تصریح کرد: ما در مقابل تیمی بازی می‌کردیم که نایب قهرمان آسیا بود، بنابراین بازی از بازیکنانم تشکر کنم که با روحیه و جنگنده بازی کردند.
وی ادامه داد: از نظر تاکتیکی و نوع بازی خوب ظاهر شدیم اما همه دیدند که بارها موقعیت گلزنی داشتیم و توپ‌های ما تبدیل به گل نشد، باید بگویم که باخت ما به ذوب آهن نبود بلکه به اتفاقات فوتبال بود و از این بابت ناراحت نیستم زیرا این هم جزیی از فوتبال است.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه این باخت را در بازی برگشت جبران می‌کنیم، اضافه کرد: عملکرد تیم ما تا این هفته بسیار خوب بوده است و وقتی عملکرد تیم با همین تعداد بازی در فصل گذشته را مرور کنیم، واضح است که ما از استراتژی در نظر گرفته شده برای بازی‌های این فصل یک گام جلوتر هستیم.
وی که معتقد است استراتژی صبا در این فصل کسب هشت امتیاز از هر پنج مسابقه است، ابراز داشت: ما از لحاظ روحی و روانی نیز برتر از ذوب آهن بودیم ولی مورد صحنه‌ای که در حدود دقیقه 55 مسابقه در محوطه جریمه ذوب آهن رخ داد هنوز تردید دارم.
ویسی تاکید کرد: در این لحظه خطای مدافع ذوب آهن بر روی اکبر صادقی کاملا مشخص بود و به نظر من پنالتی بود، امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما اگر این پنالتی قطعی باشد هرگز داور بازی را نخواهم بخشید زیرا او یکی از داوران جوان است با اشتباه خود گریه بازیکنان جوان ما را در آورد و اگر اشتباه کرده باشد در حق آنها ظلم کرده و این نابخشودنی است.
وی عنوان کرد: هرگز نگران آینده صبا نیستم اتفاقی نیفتاده که ناراحت و نگران باشم، مطمئن باشید در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم زیرا باختی که مقابل ذوب آهن متحمل شدیم تنها بر حسب اتفاقات فوتبال بود ولی بازیکنان صبا بد بازی نکردند.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه در خصوص بازی نفراتی همچون غلامرضا عنایتی و مجید هوتن در ترکیب اصلی صبای قم بیان کرد: هوتن به خوبی جای خالی حمدی نژاد را پر کرد و نشان داد که می‌تواند بازیکن موفقی باشد زیرا مرتب از سمت چپ روی دروازه حریف حمله می‌کردیم و این نشان از بازی خوبی است که این بازیکن ارائه کرد، ضمن اینکه مهاجمی همچون عنایتی می‌تواند سرحال و قبراق بازی کند و در لحظات پایانی موقعیت گل ایجاد کند، به نظر من کاملا رضایت‌بخش بازی کرد.
وی در خصوص دلیل استفاده از حسین حجازی پور در نیمه دوم بازی‌های اخیر صبا تصریح کرد: دلیل خاصی ندارد و تنها بر اساس شرایط هر مسابقه از این بازیکن در ترکیب اصلی صبا استفاده می‌کنیم و او هم خوب بازی کرده است.
ویسی خاطرنشان کرد: هرگز از آن دسته از مربیانی نیستم که باخت تیمشان را به روش‌های مختلف توجیه می‌کنم، اگر می‌بازیم هم من و هم تمام بازیکنان در آن سهیم هستند.
وی در خصوص مهدی بدرلو و اشتباه وی که منجر به گل ذوب آهن شد، بیان داشت: بدرلو بازیکن بسیار خوبی است و از او کاملا راضی هستم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص اینکه چرا داود حقی در آغاز بازی به سمت این مربی نیامد، تصریح کرد: من با این بازیکن مشکلی ندارم و تنها دلیلی که منجر شد حقی را برای لیگ یازدهم انتخاب نکنیم، مبلغ قراردادش بود که بالاتر از سقف سازمان لیگ برتر و باشگاه بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول