اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران تربیت بدنی و هیئت فوتبال پیگیر مشکلات این رشته هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم مدیران تربیت بدنی و هم ما در هیئت فوتبال پیگیر مشکلات این رشته هستیم.

مدیران تربیت بدنی و هیئت فوتبال پیگیر مشکلات این رشته هستند
پرویز موسوی پس از نشست دو ساعته با استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به همراه مدیرکل ورزش و جوانان این استان برای برطرف کردن مشکلات پیش روی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به‌خصوص شهرداری یاسوج صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با مفید ارزیابی کردن این نشست اظهار داشت: کمتر استانداری در کشور این‌گونه برای ورزش دل می‌سوزاند که این می‌تواند خود درسی برای سایر مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد باشد.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که استاندار همواره پاسخگوی جامعه فوتبال این استان بوده و برای کمک به رشد این رشته مردم‌پسند و پرطرفدار از هیچ مساعدتی دریغ نمی‌کند، ابراز داشت: مساعدت تنها به کمک مالی نیست، همین که استاندار برخلاف گذشته و رویه مدیران سابق در هر لحظه از روز تلفن ما را پاسخ می‌دهد، خود نوعی مساعدت بزرگ است.
موسوی با اشاره به این‌که در جلسه با استاندار کهگیلویه و بویراحمد همه مشکلات خود را بیان کردیم از اعتبار یک میلیارد تومانی که نیکزاد در بدو ورود به این استان برای کمک به هیئت‌های ورزشی قول آن را داده بود سخن به میان آورد و گفت: استاندار هنوز نسبت به این وعده تاکید داشته و قول داد که در کمترین زمان ممکن این مبلغ را در اختیار جامعه ورزش استان قرار دهد.
موسوی در پاسخ به این سؤال فارس که انتظار دارید چه میزان از این کمک استاندار در صورت محقق شدن در اختیار هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد قرار گیرد، عنوان کرد: هر هیئت ورزشی که در این استان فعالیت بیشتری داشته باشد باید از این مبلغ سهم بیشتری به آن اختصاص داده شود و ما انتظار نداریم که در این رابطه تنها خود را ببینیم و تنها به خودمان بیندیشیم.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات هیئت فوتبال با مسئولان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان پابرجاست، تصریح کرد: ما از ابتدا با مسئولان ورزش و مدیرکل تربیت‌بدنی اختلاف مبنایی نداشتیم و همه به فکر اعتلای فوتبال این استان هستیم.
این مسئول افزود: اختلاف سلیقه همیشه و در همه بخش‌ها اعم از ورزش وجود دارد که اگر چنین اختلافی وجود نداشته باشد به یقین پیشرفتی در کارها نیز حاصل نخواهد شد.
موسوی ادامه داد: هم مدیران تربیت بدنی و هم ما در هیئت فوتبال پیگیر مشکلات این رشته هستیم همچنانکه برای برطرف کردن مشکلات تیم فوتبال شهرداری یاسوج با همه از جمله استاندار ورزش‌دوست در حال رایزنی هستیم.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات کنونی بر سر راه تیم شهرداری یاسوج ناشی از لج‌بازی و گروکشی بوده و یا این‌که مشکلات دیگری وجود دارد، یادآور شد: مشکلات عمده این تیم به تغییر مکرر مدیرعامل برمی‌گردد و اگر اعضای محترم شورا به این درخواست ما که معتقد بودیم مدیرعامل تیم خارج از بدنه شهرداری انتخاب شود پاسخ مثبت داده بودند، اکنون گرفتار چنین مشکلاتی نبودیم.
موسوی خاطرنشان کرد: با تعیین شهردار ثابت برای شهر یاسوج در هفته آینده، مشکلات این تیم نیز به یقین از پیش رو برداشته خواهد شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول