اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان جشنواره تئاتر تیرنگ در مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: صبح امروز برگزیدگان هشتمین جشنواره استانی تئاتر بومی استان مازندران معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره تئاتر تیرنگ در مازندران معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هیئت داوران هشتمین جشنواره استانی تئاتر بومی تیرنگ اسامی منتخبان این جشنواره در بخش‌های مختلف را اعلام کرد.
سعید کشن فلاح داور هشتمین جشنواره استانی تئاتر بومی استان مازندران گفت: هیئت داوران از عبدالرحمان احتسابی طبری برای بروشور و پوستر نمایش «روزی روزگاری نقالی» تقدیر کرد.
وی بیان داشت: هیئت داوران در زمینه نور و صدا، اثری انتخاب نکرد.
این داور جشنواره با بیان اینکه از ابوالقاسم رجبی برای موسیقی نمایش «آفتاب بر سرزمین سیوه نسوم نمی‌تابد» به عنوان رتبه برتر انتخاب شد، خاطرنشان کرد: رتبه برتر صحنه و لباس به یاسر محمودی در نمایش «آفتاب بر سرزمین سیوه نسوم نمی‌تابد» تعلق گرفت.
وی با اشاره به اینکه رتبه سوم بازیگری زن به سید وحیده ساداتی برای بازی در نمایش «ته وسه بمیرم»، رتبه دوم به محبوبه ارمیانی برای بازی در نمایش «دار» و رتبه نخست به ندا حبیبی برای بازی در نمایش «آفتاب بر سرزمین سیوه نسوم نمی‌تابد» تعلق گرفت، ادامه داد: رتبه سوم بازیگر مرد به صورت مشترک به محمد پناهی برای بازی در نمایش «دار» و ابوالقاسم رجبی برای بازی در «آفتاب بر سرزمین سیوه نسوم نمی‌تابد» اهدا شد.
کشن فلاح گفت: مجتبی اژدرپور برای بازی در نمایش «آفتاب بر سرزمین سیوه نسوم نمی‌تابد» حائز رتبه دوم و احمد رجبی برای بازی در نمایش «روزی روزگاری نقالی» حائز رتبه نخست بازیگری نقش مرد شدند.
وی با بیان اینکه رتبه سوم نویسندگی به فاطمه مکاری از نمایش دار، رتبه دوم به محمد یوسفی از نمایش ته وسه بمیرم و رتبه نخست به علیرضا سعیدی کیاسری از نمایش آفتاب بر سرزمین سیوه نسوم نمی‌تابد اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: رتبه سوم بخش کارگردانی به صورت مشترک به یوسفعلی دهقان کارگردان نمایش ته وسه بمیرم و حسین قربانی کارگردان نمایش دار اهدا شد.
کشن فلاح با اشاره به اینکه رتبه دوم بخش کارگردانی به نمایش آفتاب بر سرزمین سیوه نسوم نمی‌تابد به یاسر محمودی تقدیم شد، گفت: هیئت داوران رتبه نخست این بخش را به هیچ اثری اختصاص نداد.
نمایش آفتاب بر سرزمین سیوه نسوم نمی‌تابد به کارگردانی یاسر محمودی و نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری به عنوان اثر منتخب این جشنواره به جشنواره ماه راه یافت.
جشنواره ماه از سری جشنواره‌های سراسری است که حوزه هنری کشور متولی برگزاری آن  است. این جشنواره آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول