اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«قصیده شب نمناک» و «پهلوان گردون» راهی جشنواره منطقه‌ای شدند

خبرگزاری فارس: دو نمایش قصیده شب نمناک به کارگردانی فاضل حایری یزدی و نمایش پهلوان گردون به کارگردانی حمزه اقبالی به جشنواره منطقه‌ای راه یافتند.

«قصیده شب نمناک» و «پهلوان گردون» راهی جشنواره منطقه‌ای شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پایان یافتن سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی، هیئت داوران هفت اثر رسیده به این مرحله را مورد بررسی قرار داده و در هفت بخش نظرات خود را اعلام کرد.
دیپلم افتخار و مبلغ 2 میلیون ریال به طرح برورشور نمایش کلید اثر حامد تعلق گرفت و در بخش موسیقی نیز دیپلم افتخار و مبلغ 2 میلیون ریال به آهنگ پهلوان گردن کاری از حسین عالمی اهدا شد.
در بخش طراحی لباس و طراحی صحنه هیئت داوران ضمن تقدیر از نمایش قصیده شب نمناک، دیپلم افتخار و مبلغ 2 میلیون ریال را به طراحی صحنه قشنگ‌ترین اشتباه اثر سجاد آقابابایی اهدا کرد و در مورد طراحی لباس هیئت داوران هیچ گروهی را شایسته تقدیر ندانست.
لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به‌خاطر کسب مقام سوم به علی ثقفی نویسنده نمایشنامه قصیده شب نمناک تقدیم شد ولی هیئت داوران هیچ گروهی را به عنوان اول و دوم معرفی نکرد.
هیئت داوران در بخش بازیگری زن از سیده مائده هوشیار به دلیل ایفای نقش در نمایش عطر گل‌های کنار جاده تقدیر کرد.
همچنین در این بخش رتبه سوم، لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال به صورت مشترک به فاطمه سلیمانی بازیگر نمایش قصیده شب نمناک و ساینا رمزی بازیگر نمایش او یک خاطره بود اهدا شد.
با هدای لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال رتبه دوم بازیگری زن به معصومه همتی بازیگر نمایش شب نمناک تعلق گرفت.
لیلا موسوی نیز با عنوان بازیگر اول دیپلم افتخار و مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال را برای بازیگری در نمایش کلید دریافت کرد.
در بخش بازیگری نیز در رتبه سوم مردان، هیئت داوران لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال را به صورت مشترک به مهدی ملاک بازیگر نمایش قصیده شب نمناک و سعید برجعلی بازیگر نمایش خفقان اهدا کرد.
همچنین رتبه دوم بازیگری برای نمایش خفقان به مرتضی جلالی به همراه 2 میلون و 500 هزار ریال اهدا شد.
در این بخش دیپلم افتخار و جایزه 2 میلیون و 500 هزار یالی به مهدی رکنی بازیگر نمایش پهلوان گردون اهدا شد.
در بخش کارگردانی نیز مقام سوم به صورت مشترک به مصطفی کولیوندی کارگردان نمایش خفقان و حامد جلالی کارگردان نمایش کلید تعلق گرفت.
حمزه اقبالی کارگردان نمایش پهلوان گردون نیز با دریافت مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال به همراه لوح تقدیر مقام دوم را کسب کرد.
مقام اول نیز با اهدا دیپلم افتخار و مبلغ 3 میلیون ریال به نمایش قصیده شب نمناک به فاضل حایری یزدی تعلق گرفت.
همچنین دو نمایش قصیده شب نمناک به کارگردانی فاضل حایری یزدی و نمایش پهلوان گردون به کارگردانی حمزه اقبالی با کسب رتبه‌های الف و ب جشنواره به بخش منطقه‌ای جشنواره راه یافتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول