اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کردستان خبر داد:

2000 خانوار کردستانی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: تاکنون 2 هزار خانوار مددجوی این استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی این نهاد قرار گرفته‌اند.

2000 خانوار کردستانی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی
قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: کمیته امداد کردستان در سال جهاد اقتصادی با رویکرد توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش امداد توانست در بین کمیته‌های امداد استان‌های سراسر کشور در زمینه بیمه تامین اجتماعی مجریان طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی، مقام اول کشوری را کسب نماید.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: تعهد داریم تا پایان سال جاری تعداد 6 هزار و 150 خانوار مددجو را در این استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: از اول سال‌جاری تاکنون با صرف اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تعداد 2 هزار خانوار مددجو در این استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی این نهاد قرار گرفتند.
 قائم مقام کمیته امداد کردستان در ادامه با اشاره به طرح بیمه زنان سرپرست خانوار شهری نیز توسط این نهاد تصریح کرد: با همکاری دولت زمینه بیمه تامین اجتماعی قریب به 3 هزار زن سرپرست خانوار شهری زیر 50 سال نیز در این استان فراهم شده است که با همکاری متقابل کمیته امداد و سازمان تامین اجتماعی این تعداد زن سرپرست خانوار شهری تا پایان سال جاری زیر چتر بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.
موسی‌نژاد در بخش دیگری اجرای طرح بیمه روستائیان و عشایر را نیز در قالب این طرح مورد اشاره قرار داد و گفت: این طرح در قالب طرح بیمه روستائیان و عشایر استان نیز دنبال می‌شود و در این راستا تاکنون زمینه بیمه اجتماعی تعداد 4 هزار و 326 نفر از روستائیان و عشایر در سطح یک‌هزار و 36 روستای استان از طریق 111 کارگزاری مستقر در دهستان‌ها و بخش‌های استان کردستان به انجام رسیده است.
قائم‌مقام کمیته امداد کردستان از توسعه بیمه‌های اجتماعی به عنوان یکی از بر نامه‌های خدماتی و زیربنایی کمیته امداد با رویکرد جدید عنوان کرد و افزود: توسعه بیمه‌های اجتماعی مهم‌ترین بر نامه جدید این نهاد است که در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیر حمایت به اجرا در خواهد آمد.
این مقام مسئول یادآور شد: در زمینه برخورداری اقشار آسیب‌پذیر از مزایای بیمه‌های تامین اجتماعی با اجرای کامل طرح توسعه بیمه اجتماعی کمیته امداد در این استان تمامی زنان سرپرست خانوار شهری و روستایی و عشایری همچنین مجریان طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی زیرپوشش این نهاد بیمه تامین اجتماعی می‌شوند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول