اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان اصفهان:

جلوگیری از بازی کودکان موجب گوشه‌نشینی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان اصفهان گفت: برخی خانواده‌ها که علاقه‌مند به جمع نیستند و اجازه بازی به بچه‌ها نمی‌دهند، در آینده باید منتظر اثرات سویی همچون گوشه‌نشینی و عدم مشارکت در کارهای جمعی باشند.

جلوگیری از بازی کودکان موجب گوشه‌نشینی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد جمشیدی در همایش روز کودک و تربیت بدنی اظهار داشت: از جمله اهداف ورزش شهرستان اصفهان ایجاد شادی و نشاط در جامعه است و یکی از راه‌های تحقق این امر، اهمیت دادن به خانواده‌ها است.
وی با اشاره به همایش روز کودک و تربیت بدنی افزود: این نخستین جشنواره استانی است و قصد داریم ورزش را در منازل بکشانیم و برای تحقق آن از کودکان آغاز می‌کنیم تا از طریق آنها پدر و مادرها به سمت ورزش‌های همگانی روی آورند.
رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان اصفهان گفت: در طول سال جاری دو همایش خانوادگی به همین شکل در سطح استان اصفهان برگزار می‌کنیم.
وی در ارتباط با مسابقه گل‌بازی کودکان در این همایش بیان کرد: بچه‌ها علاقه زیادی به گل دارند و گل بازی در فکر و خلاقیت آنها تأثیر سازنده دارد و با اجرای این شیوه قصد داریم به اهداف بلندتری برسیم.
جمشیدی با تاکید بر اینکه بازی در تربیت صحیح کودکان در فکر و خلاقیت آنها اثر می‌گذارد، ادامه داد: بازی کردن، شادی و نشاط را به کودکان تزریق می‌کند و زمانی ‌که بچه‌ها شاد شوند، می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و فکر کردن بهتر ظاهر شوند.
وی اضافه کرد: بازی برای بزرگسالان نیز نشاط‌آور بوده و در خلاقیت آنها موثر است.
رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان اصفهان با بیان اینکه هر تحرکی ورزش محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بچه‌ها باید در بازی عکس‌العمل نشان دهند ضمن اینکه بازی ورزش نیز هست.
وی تاکید کرد: اگر کودکان را در سن کودکی وادار به ورزش کنیم تحرک و شادابی در خودشان اثر می‌گذارد.
جمشیدی گفت: برخی خانواده‌ها که علاقه‌مند به جمع نیستند و اجازه بازی به بچه‌ها نمی‌دهند، در آینده باید منتظر اثرات سویی همچون گوشه‌نشینی و عدم مشارکت در کارهای جمعی باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول