اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهرداری زنجان خبر داد:

ارائه طرح شهروند برتر به جشنواره شهروندی مشهد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی شهرداری زنجان در حال آماده کردن طرحی درباره نحوه انتخاب شهروند برتر است، گفت: این طرح پس از آماده شدن به جشنواره شهروندی مشهد ارائه می‌شود.

ارائه طرح شهروند برتر به جشنواره شهروندی مشهد

اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با نهایی شدن طرح انتخاب شهروند برتر، شهروند منتخب به صورت نظام‌مند انتخاب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بر اساس طرح انتخاب شهروند برتر، شهروند منتخب مستحق گرفتن تسهیلاتی خاص می‌شود، افزود: گلکاری جلوی خانه از جمله اقداماتی است، که برای منتخب طرح شهروند برتر در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی شهرداری زنجان برگزاری شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی در آستانه محرم را از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری زنجان اعلام کرد.
وی با اشاره به عدم وجود دغدغه برای برگزاری عزاداری محرم در استان زنجان تصریح کرد: هدف از برگزاری شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی و دعوت از سخنرانان آگاه به تاریخ اسلام دادن اطلاعات دقیق‌تر به برگزار کنندگان هیئت‌ها به ویژه مداحان است.
موسوی، همچنین از برنامه معاونت شهرداری زنجان برای ارائه عملکرد شهرداری زنجان به صورت طنز در مدارس دو مقطع راهنمایی و دبیرستان زنجان به صورت نرم‌افزار با هنرمندی هنرمندان زنجان خبر داد.
انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول