اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خوزستان خواستار شد:

آگاهی مردم به مسئولیت‌های شهروندی در ارتقای سطح امینت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: برای اینکه بتوان از مردم برای ارتقای سطح امنیت استفاده کرد باید مردم را آموزش داد و به مسئولیت‌های خود آگاهشان کرد.

آگاهی مردم به مسئولیت‌های شهروندی در ارتقای سطح امینت
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا اسحاقی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اهواز اظهار داشت: شهروندان در ضلع سوم تولید امنیت هستند و برای این که بتوانند در زمینه تولید امنیت مشارکت داشته باشند، باید به وظایف و مسئولیت‌های خود آگاه باشند.
وی با اشاره به نقش پررنگ شهروندان در این‌باره خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید در این زمینه خواسته‌ها و انتظارات خود را به شهروندان انتقال دهد و در قالب ارائه آموزش‌های همگانی، سطح مشارکت اجتماعی شهروندان در تولید امنیت را افزایش دهد.
فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: با هدف افزایش مشارکت دستگاه‌های دولتی در تولید امنیت، به‌زودی سندی تدوین می‌شود و در آن سند، سهم هر دستگاه در تولید امنیت مشخص خواهد شد.
اسحاقی تاکید کرد: نیروهای انتظامی خوزستان به این موضوع خدمت‌رسانی به مردم معتقدند و یگان‌های مختلف انتظامی با این نگاه در ماموریت‌های خود حاضر می‌شوند.
وی تصریح کرد: پرسنل و نیروهای انتظامی این افتخار را دارند که در سازمانی خدمت می‌کنند که در نگاه ولی امر مسلمین، خدمت در آن جهاد فی سبیل‌الله است.
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان ادامه داد: امنیت با کار جمعی و مشترک تولید می‌شود و به همین دلیل همه اقشار جامعه، دستگاه‌های دولتی و نیروهای انتظامی باید با هم در این زمینه همکاری و مشارکت داشته باشند.
فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دستگاه‌های عضو شورای تامین استان و شهرستان‌ها در نشست‌های این شورا حضوری پررنگ دارند و با تلاش خود در زمینه تامین امنیت جامعه حرکت می‌کنند، ولی لازم است دیگر دستگاه‌ها هم در این زمینه وارد عمل شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول