اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برگزیدگان صورت گرفت؛

برگزاری اختتامیه المپیاد فرهنگ شهروندی در جهرم

خبرگزاری فارس: نخستین المیپاد اصول و فرهنگ شهروندی در جهرم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزاری اختتامیه المپیاد فرهنگ شهروندی در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، نخستین المپیاد اصول و فرهنگ شهروندی صبح امروز با حضور معاون امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان و رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در تالار علامه امینی جهرم برگزار شد.
شهردار جهرم در این مراسم طی سخنانی با تشکر از استقبال با شکوه شهروندان جهرمی در این المپیاد اظهار داشت: توزیع یک‌هزار و 500 کتاب اصول شهروندی و استقبال مردم از آن مقدمه‌ای برای برگزاری این المپیاد در سطح شهر جهرم شد.
علیرضا صحرائیان با بیان اینکه در مرحله نخست المپیاد فرهنگ شهروندی بیش از 14 هزار نفر از شهروندان جهرمی شرکت داشتند، افزود: از مجموع 3 هزار و 500 شرکت کننده در مرحله دوم این المپیاد 313 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
وی نهادینه کردن اصول و فرهنگ شهرنشینی با موضوعات شهری و فرهنگ شهروندی را از اهداف برگزاری این المپیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتقای مشارکت‌های اجتماعی در شهر جهرم و آشنایی شهروندان با موضوعات شهروندی به منظور ایجاد حس تعلق به شهر از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد است.
شهردار جهرم با بیان اینکه باید جهرم را به عنوان شهر نمونه اسلامی به جامعه معرفی کرد گفت: یکی از اساسی‌ترین پیش‌نیازهای جامعه‌ای ایده‌آل، داشتن فرهنگ غنی است و این مسئله جز با رعایت قوانین و مقررات محقق نمی‌شود.
این مسئول همچنین از عملیات اجرایی و همزمان 35 پروژه عمرانی در سطح شهر جهرم خبر داد و تصریح کرد: ایجاد برج نور، گسترش فضای سبز، بازسازی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و زیرکوبی، آسفالت و جدول‌کشی خیابان‌ها از برنامه‌های در دست اقدام شهرداری جهرم است.
در پایان این مراسم به 24 نفر از شرکت کنندگان که حائز رتبه برتر شده‌ بودند به قید قرعه جوایزی از قبیل خودرو، رایانه و کمک هزینه سفر مکه و کربلا اهدا شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول