اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خطاب به رسانه‌ها تاکید کرد:

پرهیز از طایفه‌گرایی در انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: باید فضای جامعه را در دوران انتخابات بسیار آرام نگه دارید و از طایفه‌گرایی و قبیله‌گرایی پرهیز شود و مراقب راهکارهایی باشید که دشمن برنامه‌ریزی می‌کند تا به اهداف خود برسد.

پرهیز از طایفه‌گرایی در انتخابات مجلس نهم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی صبح امروز در جمع اعضای کانون رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران اصولگرای استان کرمان با بیان اینکه طی روزهای اخیر 10 مجوز نشریه جدید صادر شده است، اظهار داشت: امیدورایم این نشریات نیز بتوانند بیشترین تاثیرات را در حوزه رسانه داشته باشند.
وی افزود: بیش از 100 متقاضی مجوز نشریه در استان کرمان وجود دارد که رویکرد ما این است تا همه شهرستان‌ها دارای مجوز شوند.
سعیدی تصریح کرد: باید روزنامه‌ها و نشریات استانی ما تلاش کنند تا بتوانند در عرصه ملی نیز نقش ایفا کنند و در این راستا باید کار بزرگی انجام گیرد.
وی خاطرنشان کرد: نشریات استان کرمان باید از لحاظ کیفی و گستره توزیع جایگاه واقعی خودش دست یابد و گستره کشوری هم داشته باشد.
سعیدی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت برگزاری مراسم نکوداشت روز خبرنگار در کرمان بیان کرد: در ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین برنامه بزرگداشت روز خبرنگار در ابعاد مختلف در استان کرمان بود.
وی با تقدیر از رویکرد فرهنگی استاندار فرهیخته و پرتلاش کرمان عنوان کرد: در آخرین جلسه شورای اداری استان مدیران فرهنگی مباحث حوزه فرهنگ را مطرح کردند که محوری‌ترین بحث من متمرکز بر انتظاراتی بود که مدیران مسئول نشریات استانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خطاب به مدیران مسئول اصولگرای نشریات استان کرمان گفت: باید فضای کاری منتقدانه همراه با راهکار و فضای اصلاح باشد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال ‌جاری افزود: باید فضای جامعه را در این دوران شما بسیار آرام نگه دارید و از طایفه‌گرایی و قبیله‌گرایی پرهیز شود و مراقب راهکارهایی باشید که دشمن برنامه‌ریزی می‌کند تا به اهداف خود برسد.
سعیدی بیان کرد: باید راه‌های برون رفت از تشتت را آن ‌طور که حق جمهوری اسلامی است در رسانه خود تبیین کنید و خواسته مقام معظم رهبری را که حضور حداکثری مردم در انتخابات را جامه عمل بپوشانید.
وی مطبوعات و رسانه‌ها را علمدار در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دانست و افزود: به همین دلیل باید جامعه را به سمت و سوی انتخاب اصلح و شایسته هدایت کرد و برای تأثیرگذاری کلام، به اهل بیت (ع) تأسی کرد که چگونه ایشان، جامعه را اصلاح کردند.
سعیدی با اشاره به بیداری اسلامی در خاورمیانه آن را متأثر از انقلاب اسلامی ایران دانست که این امر موجب به وحشت افتادن استکبار شده است و به همین دلیل درصدد به حاشیه راندن انقلاب اسلامی ایران هستند، غافل از اینکه نور الهی هرگز خاموش نمی‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول