اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جلفا:

مدیران از هرگونه جانبداری از کاندیداهای انتخابات مجلس بپرهیزند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جلفا خواهان هوشیاری و دقت عمل مدیران برای پرهیز از هرگونه جانبداری با توجه با نزدیکی به زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شد.

مدیران از هرگونه جانبداری از کاندیداهای انتخابات مجلس بپرهیزند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، حسنعلی رنجبر در جلسه شورای اداری شهرستان جلفا اظهار داشت: هیچ مدیری در قبال کاندیداهای انتخابات مجلس تعهد نداشته و حق استفاده از امکانات دولتی علیه یا له شخص خاص از مدیران سلب شده است.
وی افزود: مدیران با در نظر گرفتن شرایط کشور و توجه به توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشورمان، ضروری است با دیدی باز و بصیرتی ارزشمند در مقابل توطئه‌های آنان آگاه و هوشیار باشند.
رنجبر از هجوم وقیحانه استکبار جهانی به مقام عظمای ولایت به عنوان یکی از توطئه‌های دشمن یاد کرد و گفت: همه در قبال این توطئه‌ها مسئولیت داشته و باید با رعایت قانون و شناخت عمیق در بی اثر کردن توطئه‌ها نقش آفرینی کنند.
فرماندار جلفا به بیانات و رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری برای خنثی کردن توطئه‌ها اشاره و اظهار داشت: آگاهی و نقش محوری مسئولان برای شناخت اهداف استکبار، مهم‌ترین ابزاری است که از سوی معظم له به عنوان تاکتیکی برای مقابله با این توطئه‌ها عنوان شده است.
رنجبر در ادامه سخنان خود خطاب به مسئولان تاکید کرد، عملکرد حوزه اجرایی دستگاه متبوع خود را به نحو مطلوب اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات دولت قرار گیرند چراکه همین روش در ناکام گذاشتن دشمن برای دلسرد کردن مردم موثر است.
وی تعامل دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر، مردمی بودن، حرکت بر مدار ولایت را از دیگر مولفه‌هایی عنوان کرد که مسئولان باید در حوزه عمل به کار گیرند.
تکریم ارباب رجوع، پیگیری مصوبات سفرهای ریاست جمهوری، پرهیز از استفاده شخصی از امکانات دولتی و حضور به موقع در محل خدمت از دیگر توصیه ها و تذکرات فرماندار نسبت به مدیران بود.
در این نشست هشت تن از مدیران جدید دستگاههای اجرایی شهرستان جلفا به اعضا معرفی شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول